VadeVi
‘I drink wine’ [bec vi], la cançó d’una famosa cantant britànica que triomfa arreu

La cantant britànica Adele va publicar el seu darrer àlbum el passat 19 de novembre. És el primer disc que treu en sis anys, un retorn a la primera línia del pop mundial que, a més, conté una cançó molt relacionada amb el vi. El seu títol no pot ser més clar: “I Drink Wine” (“Bec vi”).

D’ençà que la llista de temes de l’àlbum va ser publicada, poc abans de la posada a la venda del disc en sí, ja es va convertir en tota una sensació a les xarxes socials, tot i que el single principal de l’àlbum sembla que no serà aquest tema sinó “Easy On Me”, que compta, a més, amb una segona versió amb la col·laboració del cantant de country Chris Stapleton.

Segons un missatge que la mateixa Adele va fer arribar als seus fans, durant la composició del disc i la seva gravació va aprendre “algunes veritats doloroses”, una experiència que li ha servit per “desfer-se de moltes capes” però també per “embolicar-se amb noves”. Després de tot plegat, però se sent contenta perquè “finalment ha tornat a trobar el seu sentiment”. De fet, fins i tot arriba a dir que “mai a la vida” s’havia sentit “més en pau”.

Va ser justament durant aquest procés, “mentre estava escrivint”, que un amic la va anar a veure “amb una ampolla de vi i menjar per emportar” amb l’objectiu d’animar-la. Segons ella, és l’amic que li dóna “els millors consells”, a més de ser el típic amic que li recorda que “només es viu una vegada” i que pot quedar-se despert amb ella tota la nit mentre “sanglota sense parar” per, després, endir-se la a la algun lloc on “no volia anar” només perquè li toqui una mica el sol.

Tot plegat, una tornada a l’activitat que ha tingut, sembla, el vi com un element important, cosa que ha acabat reflectida fins i tot en un dels temes de l’àlbum.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa