VadeVi
Campanya d’estiu de la DO Catalunya per acostar el vi de proximitat a tothom

La Denominació d’Origen (DO) Catalunya ha posat en marxa una nova campanya d’estiu amb l’objectiu d’acostar el vi de proximitat a tothom. Sota el lema Vins fets aquí, pensats per a tothom, el Consell Regulador vol premiar la fidelitat dels consumidors en el canal d’alimentació amb incentius directes i l’accés a sortejos d’experiències arreu del territori català. La campanya d’enguany se centra en la frescor i en la cura del producte, vinculant els obsequis directes a elements que faciliten el servei i la preservació òptima del vi en un context de mobilitat i lleure estiuenc. Les recompenses de la promoció s’estructuren segons el volum de compra realitzat als punts de venda adherits, amb l’objectiu d’incentivar la participació i premiar els consumidors de manera progressiva.

Vinyes de la DO Catalunya | Foto: DO

Els tres obsequis que es poden aconseguir

Amb la compra de dues ampolles, els participants reben un tap hermètic pensat per millorar l’experiència de consum i afavorir la conservació del vi un cop oberta l’ampolla. A partir de tres ampolles adquirides, el regal evoluciona cap a una motxilla nevera útil per gaudir del vi fora de casa, ja que en facilita el transport i el manté en les millors condicions durant les activitats i les escapades. Finalment, amb la compra de quatre ampolles, els consumidors obtenen una glaçonera portàtil per a les trobades i àpats a l’aire lliure, pensat per mantenir les ampolles a la temperatura adequada i potenciar el gaudi del producte en moments d’oci.

Sorteig d’experiències territorials

Més enllà dels regals directes, la DO Catalunya estén la promoció a una xarxa més àmplia de supermercats mitjançant un sistema de collarins promocionals ubicats a les mateixes ampolles. Els consumidors només hauran d’escanejar el codi QR d’aquests distintius per entrar en el sorteig d’un ampli ventall d’experiències enoturístiques arreu de Catalunya, que inclouen visites a cellers, tasts dirigits i activitats lúdiques i culturals entre vinyes.

Amb aquesta doble acció, la DO Catalunya no només busca dinamitzar les vendes en el canal d’alimentació durant l’època de màxim consum de vins blancs, rosats i negres joves, sinó també estrènyer el vincle entre el consumidor final, el producte d’origen i el paisatge vitivinícola del país. La promoció estarà activa fins a esgotar les existències dels articles promocionals.

Per a més informació sobre la campanya i per consultar les superfícies adherides, visiteu la web Triar vins DO Catalunya té premi.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa