Sel·lecció de vins triats pel festival Sons del món">

El festival musical empordanès Sons del Món , que combina concerts amb tastos de vins, i que enguany comptarà amb les actuacions de grups com Els Amics de les Arts, Mishima i el trio Sisa, Portet i Oliver , ha presentat els vins de la DO Empordà que protagonitzaran els diversos maridatges, començant per Amic negre per a Els Amics de les Arts i continuant amb l’espumós Empordàlia Brut d’Empordàlia per combinar amb Deudeveu, mentre que ‘Maragda Blanc’ de Mas Llunes acompanyarà la música de Sharon Corr; ‘Selecció Gerisena’ de Cooperativa Garriguella, la de Niña Pastori i ‘Magenc Blanc’ del Cellers d’en Guilla, la de Mishima.

La sommelier Laura Masramon va presentar dijous a la Capella del Convent de Santa Clara de Castelló d’Empúries, els vins que ha maridat amb els artistes participants a la setena edició de Sons del Món. La connexió que el festival empordanès ha sabut trobar entre la música i l’enologia ofereix un viatge a través dels sentits auditiu, gustatiu i olfactiu, únic i insòlit. Masramon es va acompanyar de la cantant Laia Vehí i el Jazz de Copes Trio, que van interpretar versions en format jazz dels artistes participants en el festival i es van tastar els sis vins participants al festival.
Una altra novetat d’enguany relacionada amb el món del vi és la potenciació de la secció ‘Música entre vinyes’, una experiència única que ofereix visitar i sopar en un celler acompanyat d’un concert íntim de Joan Dausà al Celler Vinyes dels Aspres de Cantallops el 25 de juliol i Caïm Riba a La Vinyeta el 2 d’agost. Com a novetat d’enguany, als espais on es realitzen els concerts -Claustre del Conjunt Monàstic de Vilabertran, Convent de Santa Clara de Castelló d’’Empúries i Ciutadella de Roses-, es realitzaran tastos de vins, de 20:00 a 21:00, limitats a 30 persones.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa