‘L’empremta que deixa la tramuntana’ protagonitza el nou posicionament de la DO Empordà

Amb l’objectiu principal de créixer tant en presència com en vendes als restaurants i botigues especialitzades de la ciutat de Barcelona i la seva àrea d’influència, la DO Empordà ha creat una nova estratègia de posicionament que posa el focus d’una banda en l’empremta que deixa la tramuntana en les persones i d’altra banda en la singularitat que els dona el fet de ser la única denominació que té les tres coloracions (blanca, negra i roja) de les varietats autòctones i tradicionals, el lledoner i la carinyena.

Sota l’eslògan “El caràcter d’un vent, l’esperit d’una gent” es vol transmetre al públic la singularitat d’uns vins i d’uns viticultors ‘tocats” per la Tramuntana, com un element de diferenciació respecte dels vins de la resta de zones. S’ha desenvolupat una proposta gràfica, basada en imatges duals, que posa en valor la influència que el vent del nord exerceix sobre la personalitat dels vins i dels cellers de la denominació.

Per posar en valor la qualitat i la singularitat dels vins que s’elaboren actualment a l’Empordà, mostrant l’exclusiva riquesa varietal de la denominació, la única que compta amb les tres coloracions del lledoner i la carinyena, es durà a terme una campanya on a més de fer comunicació en premsa i mitjans digitals, es faran presentacions a professionals del vi, periodistes especialitzats i a consumidors finals.

Nou comentari