VadeVi
Covides destina el pressupost de la seva festa del soci, que no es podrà fer, a La Marató de Tv3
Una de les Agrobotigues de Covides
Una de les Agrobotigues de Covides

!--akiadsense-->

Covides no podrà fer enguany la seva festa del soci. Una trobada que des de l’any 1983 reuneix a més de 1.000 persones a principis de desembre i que en aquesta edició no serà possible.

És per això que el pressupost que s’hi havia de dedicar es destinarà a La Marató de TV3 que aquest any busca fons per a la investigació de la Covid-19. Per Fèlix Galimany, president de Covides, “l’esperit de la cooperativa Covides i el de La Marató es basen en la solidaritat i la col·laboració, i esperem que el nostre gest serveixi per combatre aquesta situació que ens ha tocat viure”.

L'edició 2019 de la Festa del Soci de Covides que reuneix prop de 1.000 persones
L’edició 2019 de la Festa del Soci de Covides que reuneix prop de 1.000 persones

!--akiadsense-->

Cada any, l’esplanada del celler Prunamala de Sant Sadurní d’Anoia s’omple de socis i familiars de Covides en una festa en la que els responsables de les més de 2.300 hectàrees de vinya es troben per celebrar. Però enguany el coronavirus no permet aquesta celebració.

Tot i aquesta situació, Covides ha tirat endavant una sèrie d’accions per mantenir la flama d’un dels actes més emblemàtics de la cooperativa i del sector vitivinícola al Penedès. Així, s’han realitzat petits vídeos amb els parlaments que tant el president com la direcció tècnica i comercial feien cada any a la trobada, i els socis i personal de Covides podran recollir una ampolla de vi novell rosat i una de blanc a les Agrobotigues de Covides.

Igualment, les vendes del cava Duc de Foix Brut Nature que es facin a les Agrobotigues de Covides a Sant Sadurní d’Anoia, Vilafranca del Penedès i a www.agrobotigacovides.com també serviran per fer encara més gran la seva aportació a La Marató. Així, per cada ampolla venuda, es destinarà 1€ a la lluita contra la Covid-19. Aquesta campanya s’ampliarà més enllà de la celebració de La Marató a TV3 que es fa diumenge dia 20 de desembre, i durarà fins el 6 de gener.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa