La DO Penedès ha endegat una nova campanya de suport a les botigues especialitzades impulsant la venda de vi Penedès en diversos punts de Catalunya. Es tracta d’una acció que s’engloba dins de l’estratègia de la denominació d’origen de potenciar el consum de vi del territori, així com productes de proximitat elaborats seguint tècniques sostenibles i respectuoses amb el medi ambient. La campanya s’inicia a finals d’aquest mes de maig i finalitzarà a finals d’estiu i compta amb la participació de més de 100 botigues -14 més que en l’edició anterior– i 29 cellers de la DO Penedès.

“Escollir Penedès és escollir sostenibilitat, ecologia i proximitat”, diu la campanya a tall promocional. Des del punt de vista pràctic, s’ha previst que totes les ampolles que hi hagi a les botigues especialitzades portin un collarí identificatiu, on s’hi amagarà si aquella ampolla ve acompanyada d’un premi o no. Entre els centenars d’obsequis, hi ha referències de vi DO Penedès, màgnums i llevataps Pulltex serigrafiats amb el logotip de la denominació d’origen.
 
Amb aquesta campanya també es pretén donar eines de suport a les botigues per augmentar la rotació d’ampolles de vi DO Penedès, premiar el consumidor que tria productes de proximitat i divulgar la cultura vitivinícola del Penedès a través dels mateixos establiments.
 
El llistat de les botigues i cellers participants, es pot consultar seguint aquest enllaç.

Nou comentari