L’Ajuntament de Tarragona i la Denominació d’Origen Tarragona porten el territori i els seus vins a Madrid per promocionar el patrimoni monumental, paisatgístic, gastronòmic i vinícola d’aquest territori i atraure així el mercat madrileny. En la trobada amb especialistes del sector, presentaran la ruta del vi i es farà un tast de quatre vins de macabeu.

“Madrid és enorme, pròxim i convida a fer pernoctacions”, deia l’alcalde Pau Ricomà aquest dilluns durant la presentació, on s’ha anunciat que el Patronat Municipal de Turisme i la DO tarragonina portaran les potencialitats monumentals, culturals, paisatgístiques i gastronòmiques de Tarragona i el seu entorn davant d’una trentena de mitjans especialitzats i generalistes de l’Estat. Serà aquest dimecres 15 de desembre al The Principal Hotel de Madrid.

“Tarragona és un destí meravellós tot l’any, té un patrimoni monumental importantíssim, un patrimoni natural molt interessant amb un litoral magnífic i una anella verda on es poden fer multitud d’activitats, també tenim una cultura arrelada amb elements intangibles, el vi és el producte que identifica la nostra terra des de temps immemorials“, detallava el batlle. Per això, en la jornada a Madrid explicaran els atractius de Tarragona com a destí i presentaran la nova oferta enoturística que ofereixen la vintena de cellers de les quatre comarques agrupades sota el paraigua de la Ruta del Vi de la DO Tarragona, una ruta engegada aquest estiu.

Per la seva banda, el president de la DO Tarragona, Vicenç Ferré, ha explicat que oferiran un maridatge amb macabeus – la varietat “insígnia”- i també vins dolços. “Lligar patrimoni, gastronomia i cultura és un bon vincle per acostar la ciutadania, l’enoturisme és important per desestacionalitzar el turisme”, ha destacat Ferré. Així mateix, el viticultor ha apuntat que el turisme d’empresa ha crescut entre setmana i confia que aquesta iniciativa contribueixi a vendre més botelles de vins en el futur.

Més de 300 pantalles per promocionar la marca Tarragona

El Patronat de Turisme ha contractat diferents suports publicitaris a Madrid per mostrar la campanya Tarragona, emoció mediterrània, que estaran situats a divuit centres comercials. La publicitat també es projectarà en 290 pantalles exteriors situades a carrers cèntrics i comercials de la ciutat i la seva àrea metropolitana, així com en 375 pantalles de quinze cinemes i en setze estacions del metro de Madrid. La campanya té un pressupost de 47.713,39 euros.

A banda d’aquesta acció, l’alcalde ha subratllat que treballen conjuntament amb l’Agència Catalana de Turisme amb altres iniciatives per promoure el sector turístic. A tall d’exemple, ha explicat que participaran a Fira Internacional de Turisme (FITUR) en el mateix estand que la resta de ciutats catalanes.

Nou comentari