La garnatxa blanca centra la nova campanya de la DO Terra Alta

Volen mostrar la seva varietat emblema, la garnatxa blanca, com a "secret" per entomar el dia a dia

Nova campanya digital de la DO Terra Alta

Nova campanya digital de la DO Terra Alta

La Denominació d’Origen Terra Alta llença una nova campanya d’imatge amb vocació renovadora i amb l’objectiu d’apropar-se als consumidors, entesos o no, que gaudeixen amb una copa de bon vi.

La nova imatge busca mostrar el món del vi des d’un punt de vista divertit, planer i, fins i tot, amb un cert toc entremaliat. Fugint de tecnicismes i presentant la Garnatxa blanca de la DO Terra Alta com a l’acompanyament perfecte per a aquells dies en què tot sembla sortir malament. La Garnatxa blanca de la DO Terra Alta com a ‘ingredient secret’ per a millorar el dia a dia.

Amb aquesta nova campanya, la DO Terra Alta, continua el camí emprès en els darrers anys cap a un rejoveniment de la seva imatge i contacte permanent amb els consumidors.

Un pas més cap a la màxima notorietat

La designació de la DO Terra Alta com a seu del concurs internacional Grenaches du Monde, celebrat el passat mes d’abril, va suposar tot un repte al mateix temps que una gran oportunitat per fer un pas endavant. En aquest moment en què la DO Terra Alta ha fet un salt important pel que fa al coneixement i posada valor dels seus vins, el nou repte és continuar sent propera al públic.

Nou comentari