Vívid tanca amb més d’un miler de participants i un 85% d’ocupació

La programació s'ha dividit en activitats presencials i virtuals i s'ha allargat durant l'abril i el maig

El festival d’enoturisme de la Costa Brava, el Vívid, ha tancat la 7a edició amb 1.211 participants i una ocupació mitjana del 85,5%, xifres que estan dins la mitjana de les edicions del 2018 i 2019, quan hi havia ocupacions del 80 i 90% respectivament. El 2020 la pandèmia va obligar a cancel·lar el festival. Sigui com sigui, aquest any s’han ofert seixanta activitats que s’han dividit en dos tipus de formats: el presencial i el virtual. A més, la programació s’ha prolongat durant els mesos d’abril i maig perquè el confinament comarcal no permetien els visitants de fora assistir a les sessions previstes.

En la programació presencial, 35 activitats van exhaurir les entrades, i destaca entre els principals èxits d’aquest any els esmorzars gastronòmics entre vinyes, que han esgotat totes les localitats en cada una de les sessions realitzades. D’altra banda, hi ha activitats que han ampliat el nombre de sessions per la demanda que tenien, com ara la ruta enogastronòmica de Figueres o la visita amb vins al monestir de Sant Pere de Rodes (Alt Empordà).

Pel que fa a la programació virtual, la desena de propostes han rebut una bona acceptació per part del públic i entre totes les activitats s’han aconseguit 6.000 visualitzacions. Es tractava de visites guiades virtuals en espais com el monestir de Sant Quirze de Colera (Alt Empordà) o els tallers d’aprendre a fer vinagre i vermut i també el tast virtual en llengua de signes.

Nou comentari