VadeVi
Anna Vicens: “A Wine Palace comencem la campanya de Nadal a l’estiu”

“A Wine Palace comencem la campanya de Nadal en ple estiu durant el mes d’agost“, diu la sommelier i responsable de les botigues Anna Vicens. El cert és que en plena calor ja han de preveure les logístiques i provisions de producte que tindrà sortida durant una de les èpoques més fortes de l’any per als establiments. “Especialment a les botigues de ciutats d’interior, la nostra època més forta de facturació és Nadal, hem d’estar a totes”, apunta Vicens.

Interior de la botiga a Premià de Mar | Foto: Wine Palace

Wine Palace (que en traducció literal seria ‘el palau del vi’) és una marca consolidada a Catalunya amb 27 botigues repartides arreu del territori. I entre la seua oferta hi ha vora els 4.000 productes, sent la gran majoria oferta de vins i licors, i amb mig miler dels quals es poden comprar únicament durant els últims dies de l’any, com alguns calendaris d’advent, panettones, embotits especials o torrons -que malgrat ser de temporada poden tenir presència durant l’any-, o altres productes que els cellers embotellen especialment per celebrar les festes. “En aquests dies no entren vins de nous cellers, sinó aquelles novetats que ens presenten elaboradors amb qui treballem de manera habitual”, detalla la responsable de les botigues.

No hi falten també altres referències dels anomenats “no consumibles“, i que poden incloure paper o caixes per a fer regals, o també altres productes com ara un llevataps o altres gadgets del vi. “Tenim força clar què demanarà el client, i no podem fallar”, aventura. Conviden, també, els cellers amb qui treballen perquè puguin presentar els seus productes en dies que saben amb gran afluència de públic, de manera que contribueixen a donar idees (i que poden tastar) als consumidors, que de vegades surten amb el vi promocionat sota el braç. Sumat a tot plegat, l’oferta de lots, alguns models que ja venen tancats i d’altres que es poden personalitzar, en funció del gust i interès del client. “Donem la possibilitat que qui entra a la botiga surti amb el regal a punt d’entregar”.

Les botigues conviden cellers elaboradors a presentar els seus productes | Foto: Wine Palace

Aposta pels productes de proximitat

La marca, com dèiem, disposa de 27 establiments repartits arreu de Catalunya. Reben persones interessades en els vins, i és habitual, comenta, que entrin demanant consell i es deixin assessorar molt pels sommeliers que hi ha atenent. Hi ha qui compra per a regalar, d’altres per a consum propi. I cada cop reben més comandes per internet. “Entre els mesos de novembre i gener són dies de molta activitat, diu la sommelier, són dies durs perquè estem oberts tots els caps de setmana”.

En aquest sentit, i amb l’objectiu d’atendre totes les peticions i demandes, hi ha aquest treball de previsió, la supervisió de la qual passa per mans de l’Anna Vicens. “La gent demana altres colors, altres temàtiques, volen veure colors daurats, vermells, llaços i coses brillants”, comparteix. “D’aquí que posem especial atenció en la personalització, per temporada, i també per territori”, diu, referint-se al fet que “escollim productes adaptats a cada establiment, prioritzant també els productes de proximitat“.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa