Freixenet és una marca amb tradició que aposta fortament per la innovació, especialment en els camps de la tecnologia i el medi ambient. En aquest sentit, i durant el 2015, la marca ha dut a terme algunes accions que així ho ratifiquen.

Posada en marxa de la sala d’anàlisi sensorial: Espai que representa un concepte diferent de sala de tast, il·luminada, àmplia, diàfana, allunyada de la distribució habitual d’una sala d’aquestes característiques. En paraules de Josep Buján, director tècnic de les caves, “no té res a veure amb els espais tradicionals amb taules i separadors”. Aquesta sala ha esdevingut una instal·lació idònia perquè els professionals puguin tenir les màximes facilitats per a dur a terme la seva tasca. Incorpora un avançat programa informàtic a través del qual es donen a conèixer els resultats i permet comentar amb altres tastadors quins han estat els restultats un cop finalitzada la sessió.

Ampliació del laboratori enològic per poder donar cabuda a la creixent activitat de l’empresa. Aquesta remodelació ha permès reoganitzar les tasques del grup en un mateix espai, assumint el paper de laboratori central I+D. Aquest projecte busca com a objectiu ampliar l’oferta analítica i l’ha fet possible la recent adquisició d’una de les tecnologies més innovadores en anàlisis de metalls (ICP-OES). Actualment, estan treballant amb projectes com el de l’estudi de factors de la qualitat del raïm o la innovació del producte.

Flota de carretons amb AutoGas: Freixenet i Repsol han signat un acord per a impular l’ús de l’AutoGas en la flota de carretons elevadors de la marca, amb la qual cosa es podrà estalviar costos energètics i reduir les emissions contaminants.

Freixenet actua sota un criteri de sostenibilitat global. De fet, la marca ha aconseguit la certificació mediambiental ISO 14001 i 14064.


Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa