Comercial Grup Freixenet ha anunciat que distribueix, per primera vegada a l’estat espanyol, Mangaroca Batida de Côco, el licor originari del Brasil que va arribar a Europa el 1980 de la mà Giovanni Sassoli di Bianchi l’any 1980.
A nivell global, la aquesta marca va ser adquirida per Henkell, accionista majoritària de Freixenet, l’any 2017. Des d’aleshores, la companyia continua oferint un licor de coco de gran qualitat que i que, afirmen al comunicat, “s’adapta a qualsevol situació” perquè els consumidors puguin gaudir-lo.
Després d’assolir un creixement de dos dígits el 2021 , i amb un total de 2,8 milions d’ampolles venudes arreu del món, Comercial Grup Freixenet es fa càrrec, des d’aquest any, de la distribució de Mangaroca Batida de Côco a nivell estatal, amb l’objectiu, afirma d’“oferir la millor batuda de coco” i crear nous consums basats en “l’alegria i la cultura típica del Brasil”.

Dues referències amb el coco al centre
La gamma Mangaroca es caracteritza, segon Freixenet, per “l’exotisme i la sensualitat”, que transmeten “l’alegria d’un ambient desenfadat i relaxat”. Té dues referències Mangaroca Batida de Côco i Mangaroca Batida Pura de Côco, i tota la informació es pot consultar a la seva pàgina web o a les seves xarxes socials.
Pel que fa al primer producte, té un gust intens de coco i es pot prendre tant sol com acompanyant còctels, especialment la famosa pinya colada. El segon, en canvi, és sense lactosa, i per tant apte per a vegans, i tot i que té característiques similars té una subtil olor de rom que és realçada pel coco i que és perfecte no només per a còctels sinó també per barrejar-lo amb begudes gasoses.