Comercial Grup Freixenet ha anunciat que distribueix, per primera vegada a l’estat espanyol, Mangaroca Batida de Côco, el licor originari del Brasil que va arribar a Europa el 1980 de la mà Giovanni Sassoli di Bianchi l’any 1980.

A nivell global, la aquesta marca va ser adquirida per Henkell, accionista majoritària de Freixenet, l’any 2017. Des d’aleshores, la companyia continua oferint un licor de coco de gran qualitat que i que, afirmen al comunicat, “s’adapta a qualsevol situació” perquè els consumidors puguin gaudir-lo.

Després d’assolir un creixement de dos dígits el 2021 , i amb un total de 2,8 milions d’ampolles venudes arreu del món, Comercial Grup Freixenet es fa càrrec, des d’aquest any, de la distribució de Mangaroca Batida de Côco a nivell estatal, amb l’objectiu, afirma d’“oferir la millor batuda de coco” i crear nous consums basats en “l’alegria i la cultura típica del Brasil”.

Freixenet s'encarregarà de distribuir els dos productes de la gamma
Freixenet s’encarregarà de distribuir els dos productes de la gamma

Dues referències amb el coco al centre

La gamma Mangaroca es caracteritza, segon Freixenet, per “l’exotisme i la sensualitat”, que transmeten “l’alegria d’un ambient desenfadat i relaxat”. Té dues referències Mangaroca Batida de Côco i Mangaroca Batida Pura de Côco, i tota la informació es pot consultar a la seva pàgina web o a les seves xarxes socials.

Pel que fa al primer producte, té un gust intens de coco i es pot prendre tant sol com acompanyant còctels, especialment la famosa pinya colada. El segon, en canvi, és sense lactosa, i per tant apte per a vegans, i tot i que té característiques similars té una subtil olor de rom que és realçada pel coco i que és perfecte no només per a còctels sinó també per barrejar-lo amb begudes gasoses.

Nou comentari

Comparteix