L’objectiu de la marca era, per aquest 2016, el d’entrar al mercat nord-americà. I aquest objectiu s’ha complert gràcies a l’acord assolit amb la distribuïdora americana Ondarrea Foods que permetrà als productes Espinaler estar presents en diversos locals de Nova York, Carolina del Nord, Washington i Florida.

Aquest és el resultat de dos anys intensos de treball després que dos dels socis majoritaris de la distribuïdora visitessin les instal·lacions d’Espinaler a Vilassar de Mar per a conèixer els productes de primera mà. El resultat fou positiu perquè l’interès d’Ondarrea Foods s’ha convertit en un acord que consolida la presència dels seus productes en el mercat nord-americà.

Entre els productes que més interessen als americans hi ha la ventresca de tonyina en oli d’oliva, les escopinyes de la Ria de Noya (Galícia) i els llagostins de la costa malaguenya, així com la clàssica salsa Espinaler i la seva versió picant, que ha sortit com a novetat aquest any.

Espinaler, al món

L’any 2012, Espinaler va arribar a França i dos anys més tard presentaria els seus productes a Tokio amb l’obertura de la “Taberna Espinaler”. Aquell mateix any va començar a vendre a Regne Unit, Alemanya, Itàlia, Bèlgica, Holanda, Irlanda i Rumania. El 2015, els productes volaven cap a Hong Kong, Austàlia, Indonèsia, Àustria, Luxemburg, Turquia i Portugal, fins arribar a 25 països d’arreu del món.

Aquest 2016 la novetat està en l’entrada als Estats Units i ben aviat esperen entrar al mercat de Taiwan. Precisament, el rècord de facturació de l’empresa s’ha manifestat especialment a partir del departament d’exportació, on el creixement fou del 117% respecte a l’any anterior.


Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa