Castell d’Or anuncia la renovació completa de la seva gamma de vins i caves Cossetània. Amb aquesta nova imatge, la cooperativa espera continuar fent créixer els números de la marca i a la vegada accelerar el viratge cap a una producció més sostenible. De fet, el compromís de Castell d’Or és arribar a la producció de cava 100% orgànica. Les noves etiquetes de Cossetània volen comunicar una connexió amb la terra i la natura que definia els antics Cossetans, el poblat iber que dona nom a la marca. “Amb un disseny elegant, sofisticat i sobri”, les etiquetes de Cossetània “projecten els valors actuals de Castell d’Or, però sense perdre l’essència d’una marca amb molts anys al mercat”, ha anunciat la cooperativa en un comunicat aquest dilluns.

En aquesta renovació hi entren tant els vins com els caves de la marca, que tot i portar el mateix nom, tenen grans diferències. És per això, que el nou disseny de les ampolles les harmonitza visualment, però sense fer-los perdre la personalitat i autenticitat individual. Pel que fa als vins Cossetània s’emmarquen en la DO Penedès i reflecteixen “la singularitat d’aquests paisatges, oferint una expressió de fruita, frescor i estructura que captiva els amants del vi”, ha remarcat la cooperativa. En concret, canvien d’imatge dos monovarietals en el vi blanc de la varietat Xarel·lo i en el vi rosat de la varietat Merlot. A més, el vi negre Cossetània és un cupatge de les varietats Cabernet Sauvignon i Merlot.
Un dels caves preferits del consumidor
La gamma dels Caves Cossetània, segons apunta el comunicat de Castell d’Or, “s’han consolidat entre els consumidors gràcies a la seva qualitat indiscutible, reconeguda en els principals certàmens vinícoles d’arreu del món”. És per això que la mateixa cooperativa vol reflectir aquesta excel·lència que descriuen en les noves etiquetes, com per exemple la del Cossetània Brut Reserva, que va fer-se amb una medalla d’Or als Premis Vinari de la passada edició.