Castell d’Or presenta el restyling dels seus vins de la DO Montsant: els Templer. Segons ha explicat la mateixa companyia vitivinícola en un comunicat aquest dimarts, es tractaria d’una renovació estètica d’una de les marques amb més història del grup que “passa a respirar més elegància, profunditat i una clara connexió amb la història del territori“. La transformació de l’ampolla busca apropar-se encara més al perfil del consumidor d’aquest producte, que tal com descriu Castell d’Or, té “interès pels vins singulars, amb valors i arrelament”. Paral·lelament, també tenen l’objectiu de “posicionar el vi com una proposta de qualitat dins d’un dels territoris vitivinícoles més valorats de Catalunya”.
La nova imatge, tal com anuncia l’empresa vitivinícola catalana, és el resultat d’un treball estratègic desenvolupat pel nostre equip de disseny, especialitzat en identitat visual per al sector, en col·laboració amb l’il·lustrador Jordi Forcada, reconegut per la seva mirada creativa i singular. Segons descriuen des de Castell d’Or, el projecte ha aconseguit captar l’essència d’un relat que es mou entre la història i llegenda dels Templers: “Elegant i evocadora, l’etiqueta destaca pels acabats de baix relleu que els hi aporta gran profunditat i que dona gran protagonisme a la il·lustració i la seva inspiració en la simbologia templera”, remarquen.

L’essència del Montsant en un vi
La DO Montsant és reconeguda per la qualitat dels seus vins, però també per la gran diversitat de sòls i una climatologia que afavoreix una maduració equilibrada del raïm. El Vi Templer Jove, elaborat amb un 50% de Garnatxa Negra i un 50% de Carinyena destaca per la seva amplitud i per unes aromes fresques de cirera amb subtils tocs de maduixa. D’altra banda, el Vi Templer Selecció, amb Garnatxa Negra, Carinyena i Syrah, sobresurt per la seva complexitat aromàtica i una gran persistència en boca que el doten d’un caràcter únic.