Fa 25 anys que es va elaborar per primer cop el vi Llàgrimes de tardor, un dels vins icònics de la cooperativa Agrícola Sant Josep de Bot, Sant Josep Vins. Un vi clàssic, pioner a la Terra Alta, que aviat es va fer un lloc al mercat i ha sabut sumar anys i anyades, diversificant el producte i adaptant el disseny al pas dels dies, fins a consolidar-se en el panorama vitícola actual.

Ara, per celebrar aquest 25è aniversari, han elaborat un espot publicitari on emfatitzen els valors de la seva icònica referència i consoliden la seva percepció de ser “un clàssic que mai passa de moda”. L’espot, que es podrà veure a través de diferents mitjans de comunicació, tindrà també la seva rèplica gràfica tant online com offline.

25 anys de canvis

Durant els anys 90, els socis de la cooperativa Agrícola Sant Josep, liderats per Francisco J. Martí Alcoverro, van iniciar la transformació de la producció de vi de la cooperativa, orientant-la cap a l’elaboració i comercialització de vins fins amb marca pròpia.

En aquell moment, fa 25 anys, el fet de decidir elaborar un vi com Llàgrimes de tardor va suposar un revulsiu tant a la cooperativa com a la comarca, i va marcar un punt d’inflexió al celler.

Ara, un quart de segle després, Llàgrimes de tardor és ja un vi icònic per als socis i sòcies de la cooperativa, i ha demostrat que l’aposta per la qualitat des de l’inici del procés d’elaboració del vi, és a dir, des de la pròpia vinya, és el camí per posar en valor la feina conjunta de tots els que fan possible un projecte de territori com és l’Agrícola Sant Josep.

Nou comentari