El Grup Freixenet anuncia canvis en la seva gamma de vins escumosos. La més recent, té a veure amb el reposicionament d’una de les seves marques més icòniques, a la qual hi ha fet algun replantejament des del punt de vista estètic i de posicionament.
Es tracta de la seva gamma de cava Elyssia, que d’una banda, han volgut afiançar en el segment de caves premium. A més a més l’Elyssia Gran Cuvée i Elyssia Pinot Noir estrenen imatge “moderna, senzilla i elegant”, en paraules del celler, per atraure els consumidors “que busquen sofisticació i celebració”.

Les ampolles han triat una etiqueta circular que se suma a un element tradicional, que es manté d’anteriors dissenys, com el de la cinta vertical que representa, segons Freixenet, el moviment de les bombolles del cava.

“Elyssia combina la senzillesa amb un toc de luxe per viure qualsevol moment com una celebració extraordinària i per compartir ocasions especials”, diuen des de Freixenet. Per això en recomanen “degustar una copa mentre ens relaxem i ens prenem el temps per apreciar i gaudir de cada instant especial a la nostra vida”.