VadeVi
Quim Gutiérrez i Anna Castillo són els nous ambaixadors de Codorníu

Tota empresa necessita un ambaixador que representi la seva marca. En el cas dels cellers, aquestes persones no només es converteixen en el rostre de la companyia sinó que esdevenen clau per a l’aproximació de la marca al consumidor. L’aposta de Raventós Codorníu per aquest 2025 han estat Quim Gutiérrez i Anna Castillo, dos actors catalans que segons el celler “encarnen perfectament l’esperit de la marca”. Ells mateixos han estat els encarregats de la presentació de la nova campanya de Nadal que ha consistit en la visualització d’un vídeo promocional que protagonitzen els mateixos actors, sota el lema: Celebra avui els moments als quals voldràs tornar demà.

Codorníu sempre ha estat present en els moments més importants i feliços de la meva vida”, ha explicat Castillo durant la presentació de l’anunci aquest dimecres. Segons ha remarcat l’empresa en un comunicat, el llançament de l’espot serà per YouTube el pròxim 25 de novembre i la campanya es començarà a emetre a les principals cadenes de televisió a partir del 2 de desembre. A més, també es podrà veure en plataformes com Amazon Prime, Netflix o Movistar+. Tanmateix, però, el format no només serà audiovisual sinó que “la campanya tindrà amplificacions 360 graus en tots els punts de contacte amb el consumidor tan en off com en online”, ha concretat Codorníu, sense donar més detalls.

Caves Codorníu | celler

La campanya, que encara és tot un misteri pel públic, es basa en la necessitat de recordar els bons moments i posiciona el producte com l’aliat perfecte per fer-ho. Tal com ha destacat el CEO de Raventós Codorníu, Sergio Fuster, “la idea és no deixar passar les oportunitats de celebrar, no posposar res i brindar ara pels petits grans moments de la vida. Perquè, d’aquí a uns anys, desitjarem tornar-hi”. En aquest sentit, la participació dels ambaixadors va molt lligada a aquesta reflexió i seran ells els encarregats de recomanar Codorníu en totes aquestes situacions en què cal un bon producte per celebrar: Al final, la vida està feta de petits moments que comparteixes amb els teus, de rialles, converses, brindis que semblen eterns… Codorníu és tot això i més”, ha afegit Gutiérrez.

Un anunci amb molta personalitat

Segons ha concretat el celler, aquest anunci aglutina un bon grapat d’estrelles. Més enllà dels coneguts nous ambaixadors de la marca, l’espot és dirigit per la catalana Bàrbara Farré, graduada a l’ESCAC i responsable de dirigir un dels videoclips més exitosos de la cantant Rosalía. Des de &Rosàs -l’empresa creadora del clip- Isahac Oliver, el director general creatiu, ha recordat que el seu objectiu era “capturar aquesta sensació d’atresorar els moments que donen sentit a les nostres vides”.

Més notícies
Notícia: De la ciutat a la bota: la història de l’únic vi produït a Barcelona
Comparteix
El projecte social L'Olivera gestiona l'emblemàtic celler barceloní Can Calopa amb l'objectiu de recuperar les varietats autòctones del territori i mantenir-se com a iniciativa de reinserció laboral
Notícia: Coravin, la nova manera de beure vi sense malbaratar-ne ni una gota
Comparteix
Una empresa estatunidenca enamora el mercat amb el pioner sistema innovador que permet tastar i conservar la beguda sense encetar l'ampolla
Notícia: Castell d’Or rellança la imatge de la seva marca Cossetània
Comparteix
La cooperativa remarca que també continuen amb la seva aposta per la sostenibilitat i producció 100% orgànica
Notícia: Solidaritat en cada copa: projectes vitivinícoles pels afectats per la DANA
Comparteix
Diversos cellers organitzen activitats per recaptar fons per les persones que han perdut les seves cases en la complicada situació meteorològica de l'última setmana al País Valencià

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa