VadeVi
L’empresa espanyola Vintae compra una famosa marca de vermut catalana

La companyia de vins Vintae ha adquirit el 100% de Vermut El Bandarra. Amb aquesta operació l’empresa de vins expandeix el seu mercat cap als vermuts i reforça la seva presència als aperitius del país. Ara bé, El Bandarra no marxarà de Catalunya. En un comunicat enviat als mitjans aquest dilluns, Vintae ha assegurat que l’elaboració d’aquest famós vermut català es continuarà fent des del territori i sota la supervisió i producció de Casa Berger, l’històric celler del Penedès que va crear la marca.

Vintae entra al món dels aperitius amb la seva nova adquisició. Tot i que evidentment han aconseguit el 100% de la marca, des de la companyia espanyola han confirmat que no s’emportaran la producció a fora, ni tampoc volen deixar perdre l’escènica i el públic que ha obtingut El Bandarra durant els anys. D’aquesta manera, la producció continuarà igual, sense canvis, i el Penedès es mantindrà com la casa d’aquest famós vermut: “Aquesta operació reforça el nostre compromís amb els productes amb ànima, ben fets i amb una història autèntica darrere. El Bandarra és un vermut que connecta amb la gent pel seu sabor, la seva imatge i la seva actitud despreocupada, i continuarem apostant per ell sense alterar la seva essència”, han recordat des de Vintae.

Imatge del Vermut El Bandarra / Cedida
Imatge del Vermut El Bandarra / Cedida

Un vermut amb personalitat

El Bandarra és un vermut amb l’objectiu de recuperar la tradició vermutera del Penedès. La seva recepta única combina una base de Macabeu i Xarel·lo macerats amb més d’una cinquantena de botànics. No només això, sinó que la mateixa marca comercialitza tres classes de vermuts: Vermell, Blanc i Rosé; tots amb un perfil fresc, equilibrat i fàcil de gaudir. Segons ha explicat Vintae en el seu comunicat, més enllà del seu sabor, El Bandarra ha enamorat al públic per “la seva identitat acolorida, pròxima i festiva, amb una imatge que homenatja la cultura del tapeo espanyol i l’hora del vermut”. Les ampolles serigrafiades amb noms de tapes, el tancament de moll i el seu to informal han convertit a la marca en una icona del nou vermut a Catalunya, però també a l’estat espanyol.

Més notícies
Notícia: Sis escumosos blancs i rosats: bombolles que il·luminen les nits d’estiu
Comparteix
Tant en la seva versió blanca com rosada, l’escumós és sinònim de celebració, però també d’elegància i plaer quotidià
Notícia: 5 curiositats del món del vi que (potser) no sabies
Comparteix
Per què el vi no només es beu: també es descobreix
Notícia: Chopin, el viticultor fraudulent francès que posava diòxid de carboni al vi
Comparteix
El propietari del celler situat a la 'Champange' s'enfronta a una possible pena de quatre anys de presó, tres d'inhabilitació i 100.000 euros de multa per vendre ampolles de xampany falses
Notícia: Els aranzels de Trump tensen el futur internacional del vi català
Comparteix
Les noves polítiques aranzelàries del 15% imposades pels EUA encenen les alarmes del sector vitivinícola de Catalunya, que reclama més suport europeu i obre la porta a explorar nous mercats

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa