L’Escola d’Enoturisme, aposta per les llengües com a eina clau pel desenvolupament enoturístic

Pels mesos de març, abril i maig s’han programat cursos sobre la comercialització internacional de productes enoturístics en anglès i francès íntegrament

Els professors d'enoturisme en anglès i francès de l'Escola d'Enoturisme de Catalunya

Els professors d’enoturisme en anglès i francès de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya

El sector del vi català demanda cada vegada més professionals formats en enoturisme i és per això que l’Escola d’Enoturisme de Catalunya ha programat pels propers mesos dos mòduls específics amb una particularitat: s’impartiran íntegrament en anglès i francès per proporcionar tota la capacitació necessària que el sector reclama.

El primer, en francès l’impartiràla sommelier Clara Antúnez i entre d’altres s’analitzarà quina és la millor manera d’atraure l’enoturista francès, com s’hauria de comercialitzar un producte específic per aquest mercat, però també quines cal que siguin les competències lingüístiques d’atenció al visitant, la rebuda, la planificació de la visita, I també la fidelització del client.

Pel que fa al mòdul l’anglès, es mostraran els diferents models de comercialització. Es farà amb la intervenció de Damià Serrano, Marketing experience and Research Director de l’Agència Catalana de Turisme. Més específicament dins de l’àmbit enoturístic, els alumnes que participin en aquest curs, coneixeran les experiències de diferents tipus de models enoturístics amb els casos reals d’Eric Enguita d’Art Cava, Albert Costa de Vall llach, Beatriz Ordoñez, de Wineium i Albert Martí de Wineissocial.

Els continguts en relació a la comunicació orientada al servei i a la venda seran responsabilitat de Miquel Hudin, periodista, sommelier i tasatador professional. Finalment Maurici Segú, responsable de marqueting a DEMIUM I fundador d’INNOVAROUT, serà l’encarregat d’explicar com es gestiona la intermediació al sector turístic.

L’Escola d’Enoturisme vol d’aquesta manera aprofundir en paral·lel, en la internacionalització del turisme del vi pel que fa a la seva gestió i alhora amb el coneixement de llengües estrangeres, en aquest cas l’anglès i el francès, en un àmbit molt concret, que també seran una eina clau per mostra la feina dels cellers en la seva vessant enoturística.

Les inscripcions es poden formalitzar seguint aquest enllaç.

Nou comentari