VadeVi
2.500 persones participen en la votació del nou logo de la DO Penedès
  • CA

Els responsables del Consell Regulador de la DO Penedès es mostren molt satisfets per la gran participació que hi ha hagut en l’elecció del nou logo que tindrà la DO. En total hi han participat prop de 2.500 persones en menys d’una setmana. D’aquests, la gran majoria, un 95%, són públic en general i la resta viticultors i cellers, segons han informat fonts del Consell Regulador.

La decisió, que no es farà pública fins a mitjans de novembre -encara no està clar quin dia serà- en un acte oficial a la Pedrera, ha estat unànime per part del sector i molt empatada en el cas del públic en general.

Així ha culminat un procés que es va iniciar fa uns quants mesos amb una convocatòria a empreses de publicitat i màrqueting locals i internacionals. “Es van rebre 15 sol·licituds i es va fer una selecció per currículum de cinc empreses. Els cinc finalistes van presentar la seva proposta a un jurat, que en va seleccionar dus per sotmetre a votació”, expliquen fonts de la DO.

La decisió de fer partícip el públic en l’elecció del logotip forma part de la nova estratègia comunicativa de la DO. L’objectiu final és que la DO Penedès s’apropi a la gent, es doni a conèixer i augmenti el contacte amb els consumidors. Per això, el Consell Regulador ha dedicat una partida pressupostaria a actualitzar la pàgina web per fer-la més participativa i interactiva.


Les dues propostes finalistes són obra de Bassat Ogilvy i McCann Eriksson FOTO: VADEVI.cat


El nou logotip substituirà la silueta d’una ampolla amb el text “Penedès, Denominació d’Origen” FOTO: VADEVI.cat

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa