Fotograma del nou espot de la DO Penedès">

Durant la mitja part del partit APOEL – FC Barcelona de la Champions League d’ahir al vespre, la denominació d’origen Penedès va estrenar la nova campanya de Nadal que es podrà veure per TV3 fins a finals d’any. També des d’avui dimecres 26, s’emetrà per les televisions de La Xarxa de Comunicació Local, i a partir de desembre, a 8tv, en horari prime time">.

Enguany, la campanya se centra únicament en un espot de 30 segons que podeu veure en aquest enllaç, i compta amb la participació del grup musical penedesenc “Anna Roig i L’ombre de ton chien”, el qual la DO Penedès és el patrocinador oficial de la seva nova gira. Anna Roig ha composat una cançó exclusiva per a l’anunci i l’objectiu és transmetre el Penedès com una marca de vins jove, actual, propera al consumidor i a la vida quotidiana. A diferència dels anys anteriors, no es dóna cap missatge en concret dels punts forts d’aquesta DO, recordant que la campanya de 2013/14 es destacava el xarel·lo o els vins ecològics.

En definitiva, es pretén transmetre la marca “amb alegria, saber fer, alta qualitat i perfecte per a qualsevol moment de consum”.

A més d’aquest espot per a televisió, la campanya es trobarà també online en els canals de Televisió de Catalunya i xarxes socials de la DO Penedès.

Fotograma de la nova campanya de Nadal de la DO Penedès">

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa