VadeVi
Catalunya promociona els seus vins i altres productes ‘gourmet’ a Alemanya
  • CA

Aquest cap de setmana s’ha donat el tret de sortida al “Berlin trifft Katalonien” (Berlín descobreix Catalunya), una acció promocional de producte català que s’ha activat a l’establiment gourmet i bar de tapes El Colmado de la ciutat alemanya. Organitzada pel Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i la Delegació del Govern a Alemanya, compta amb la participació de 15 empreses catalanes i més de 40 referències d’aliments i begudes locals i té prevista una durada de sis setmanes.

Cartell promocional de la castanyada a Berlín

Estrena, 29 d’octubre amb la castanyada

Aquest dissabte 29 d’octubre, Berlín ha celebrat una festa de la castanyada diferent, en la qual s’ha pogut descobrir i gaudir de la gastronomia i la cultura catalanes. Hi havia una selecció de productes i plats típics del país, com els panellets, castanyes i altres dolços, que s’han tastat mentre es gaudia d’una actuació de la colla castellera de la ciutat.

Sumat a aquesta primera activitat, Catalunya seguirà molt present durant els mesos d’octubre i novembre a Alemanya, ja que El Colmado oferirà productes com l’arròs bomba del Delta de l’Ebre, les anxoves de L’Escala, catànies, una selecció de formatges i embotits catalans, fruits secs, allioli o oli d’oliva verge extra DOP Siurana, així com més d’una desena de vins i caves catalans de diverses denominacions d’origen -DO Alella, DO Catalunya, DO Terra Alta, DO Penedès i DO Cava-. Entre les empreses del vi participants, hi ha Ca N’estruc, Casa Mariol, Celler Jordi Lluch, Bodegas Roura, Torelló i el Celler Capçanes.

Berlin trifft Katalonien

Berlin trifft Katalonien té per objectiu que el públic alemany pugui tastar i comprar directament producte català; en aquest sentit, aquestes accions inicials es complementaran amb l’organització d’activitats dirigides al públic professional. Els dimarts 8, 15 i 22 de novembre s’organitzaran tastos exclusius de vins catalans per a distribuïdors, importadors i sommeliers alemanys guiats pel sommelier Daniel Zarazaga.

La promoció dels productes agroalimentaris catalans a Berlín finalitzarà el 29 de novembre amb l’organització d’un cap de setmana de degustació de gastronomia catalana.

La promoció de les empreses i productes del sector agroalimentari a Alemanya es realitza sota la marca agroalimentària Katalonien, Wo Essen Kultur ist (Catalunya, on el menjar és cultura), que serveix per reforçar el posicionament de les produccions agroalimentàries i la gastronomia catalanes i dotar-les d’homogeneïtat comunicativa tant a l’interior del país com a l’exterior.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa