VadeVi
Bloggers i instagrammers visiten la DO Pla de Bages

Aquest dilluns un grup d’una vintena “d’influèncers” de les xarxes socials han visitat la zona de les tines del Bages en una visita per donar a conèixer el potencial turístic basat en el patrimoni de la pedra seca, el vi i els productes locals.

Organitzat per l’empresa Bagesterradevins, la Denominació d’Origen Pla de Bages, l’Àrea de Turisme de la Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal del Bages – Geoparc, els diferents membres del grup són importants bloggers i instagrammers que publiquen a diferent sites de turisme i a les xarxes socials Instagram i també Facebook i Twitter.

La jornada va consistir en visitar durant el matí l’itinerari de les tines de la Vall del Flequer guiat per bagesterradevins, començant per les del Bleda i seguint per les del Toques, Escudelleta i acabant a les Tines del Ricardo. El matí va començar acompanyat de les boires matinals del Pla de Bages que van permetre fer fotografies ben curioses a tots els instagramers, la descoberta d’aquest patrimoni va sorprendre molt als visitants que van admirar l’itinerari per la seva bona aptitud per a tots els públics i per fer en família. El recorregut va acabar amb un tast de 3 vins de la DO Pla de Bages.

El dinar es va fer a Cal Carter de Mura on es va poder comptar amb el famós poti-poti i el cigronet de Mura entre els plats estrella de la Jornada. La visita va continuar a la tarda al poble de Mura i al Molí del mig, un gran aparador de la vida i eines antigues de pagès i de les feines del molí.

L’objectiu del viatge era donar a conèixer les possibilitats d’un producte turístic basat en la cultura del vi a la comarca, generat per l’empresa d’enoturisme bagesterradevins.cat, encapçalada per Ricard Vilalta i Francesc Brunet.

També van acompanyar a la visita Joan Soler i Eva Farré, President i secretària de la DO Pla de Bages i Juan Fenoy, de l’Àrea de Turisme de la Diputació de Barcelona.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa