VadeVi
Bloggers i instagrammers visiten la DO Pla de Bages
  • CA

Aquest dilluns un grup d’una vintena “d’influèncers” de les xarxes socials han visitat la zona de les tines del Bages en una visita per donar a conèixer el potencial turístic basat en el patrimoni de la pedra seca, el vi i els productes locals.

Organitzat per l’empresa Bagesterradevins, la Denominació d’Origen Pla de Bages, l’Àrea de Turisme de la Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal del Bages – Geoparc, els diferents membres del grup són importants bloggers i instagrammers que publiquen a diferent sites de turisme i a les xarxes socials Instagram i també Facebook i Twitter.

La jornada va consistir en visitar durant el matí l’itinerari de les tines de la Vall del Flequer guiat per bagesterradevins, començant per les del Bleda i seguint per les del Toques, Escudelleta i acabant a les Tines del Ricardo. El matí va començar acompanyat de les boires matinals del Pla de Bages que van permetre fer fotografies ben curioses a tots els instagramers, la descoberta d’aquest patrimoni va sorprendre molt als visitants que van admirar l’itinerari per la seva bona aptitud per a tots els públics i per fer en família. El recorregut va acabar amb un tast de 3 vins de la DO Pla de Bages.

El dinar es va fer a Cal Carter de Mura on es va poder comptar amb el famós poti-poti i el cigronet de Mura entre els plats estrella de la Jornada. La visita va continuar a la tarda al poble de Mura i al Molí del mig, un gran aparador de la vida i eines antigues de pagès i de les feines del molí.

L’objectiu del viatge era donar a conèixer les possibilitats d’un producte turístic basat en la cultura del vi a la comarca, generat per l’empresa d’enoturisme bagesterradevins.cat, encapçalada per Ricard Vilalta i Francesc Brunet.

També van acompanyar a la visita Joan Soler i Eva Farré, President i secretària de la DO Pla de Bages i Juan Fenoy, de l’Àrea de Turisme de la Diputació de Barcelona.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa