Catavins. Sabadell s’apunta al món del vi

Catalunya rep un important grup de compradors americans, asiàtics i europeus per donar-los a conèixer els vins elaborats a les 12 Denominacions d’ Origen Catalanes

El novembre de 2010, Sabadell es convertirà en el punt de trobada del món del vi. Catavins Sabadell es presenta aquest any convertit en un saló consolidat però ple d’innovació.

Dels propers dies 12 al 14 de novembre se celebrarà la tercera edició apostant per fer un salt qualitatiu i quantitatiu, incrementant l’oferta d’expositors i ampliant i renovant el programa d’activitats per oferir espais innovadors i atractius als professionals i optimitzant-ne la presència al saló.

La creació de l’Aula del Professional, sala amb accés exclusiu als professionals, permetrà tastar els vins exposats d’una manera directa i privada.

Les tradicionals i exitoses activitats, els cursos de tast i les degustacions guiades s’engloben dins una atmosfera especialment pensada per tots els amants de vi, que troben a Catavins Sabadell l’espai idoni per aprofundir en la cultura del vi.

Paral·lelament, els dies 11 i 12 de novembre tindrà lloc el taller internacional “Catalonian Cellars” on desenes d’importadors de tot el món es trobaran amb empreses productores catalanes per afavorir els contactes professionals i incrementar les seves exportacions.

Catavins, amb col·laboració amb Wine Pleasures, organitza un esdeveniment de format Workshop per a un important grup de compradors de vi procedents dels Estats Units, Països Asiàtics i Europeus que viatgen expressament a Catalunya per degustar els vins, maridar-los amb els plats típics i com no, amb l’ intenció de realitzar comandes i establir relacions a mig i llarg termini. Durant els dos dies i mig del Workshop els compradors realitzaran reunions privades amb unes 20 bodegues ubicades a terres catalanes. L’esdeveniment es celebrarà a Fira de Sabadell.

Cal destacar la participació de l’INCAVI i el seu Director General, Oriol Guevara, qui impartirà un seminari dirigit principalment als interessos i necessitats dels compradors, titulat “The Catalan Model of Wine Making”

Els objectius de l’esdeveniment es d’intercanviar percepcions, mostrar els nostres vins i conèixer les necessitats de els diferents mercats per satisfer les necessitats i demandes dels mercats representats i així comercialitzar els vins de les 12 denominacions d’origen de Catalunya en els 16 països representats al workshop.

“L’organització de l’esdeveniment està sent tot un èxit, tenim 33 compradors molt motivats per viatjar a Catalunya i amb un alt nivell d’interès en descobrir els vins elaborats a Catalunya. Les bodegues inscrites valoren molt l’iniciativa ja que aconsegueixen reunions privades amb importadors sense tenir que invertir diners ni temps per viatjar a l’estranger” segons ens comenta Anthony Swift, Gerent de l’empresa Wine Pleasures.


Els organitzadors destaquen la joventut del públic que hi ha assitit FOTO: VADEVI.cat

Nou comentari