VadeVi
Cava Berdié col·labora amb la Universitat Ramon Llull
  • CA

Gràcies a un acord de col·laboració entre Cava Berdié i la Facultat de Comunicació Blanquerna-Universitat Ramon Llull, els alumnes del Màster en Direcció d’Art en Publicitat basaran el seu projecte final en aquest celler del Penedès. D’aquesta manera es potencien les relacions entre el món universitari i l’empresarial.

L’acord entre Cava Berdié i la Universitat Ramon Llull ha començat a materialitzar-se aquest mes d’abril. Després d’una primera sessió a la Facultat de Comunicació Blanquerna en què els responsables del celler han fet una sessió informativa -briefing- per poder començar a generar la campanya publicitària, els alumnes del Màster en Direcció d’Art en Publicitat han visitat aquesta empresa de l’Alt Penedès.

L’objectiu és que els alumnes tinguin el màxim d’informació i coneixement perquè puguin dur a terme un Pla de Comunicació que inclourà un disseny de campanya. Aquest treball serà avaluat com a projecte final de Màster.

Durant la visita, els alumnes han pogut conèixer de prop la realitat del celler, ampliar la informació i resoldre alguns dubtes, acompanyats per Josep Rom i el professor Josep Ma Picola, director i coordinador del Màster. A més, hi ha estat present la gerent de la Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS), Eulàlia Mas, de manera que han pogut aprofundir sobre la vessant social de la iniciativa 5 caves per 5 projectes, que serà un dels aspectes destacats del Pla de Comunicació. Es tracta d’una inicitiva de Responsabilitat Social Corporativa impulsat per Cava Berdié que compta amb la implicació de la FCVS i de sis empreses més, entre elles Munich, Petit Plaisir i Ció Gastronomia Selecta. A través d’aquesta iniciativa, Berdié destina un 7% dels beneficis que generen les vendes directes dels seus cinc caves (al celler o per Internet) i un 0,7% dels beneficis de les vendes indirectes (mitjançant distribuïdor) a cinc projectes solidaris.

Potenciant les relacions entre el món universitari i l’empresa
Aquesta col·laboració entre Cava Berdié i la Facultat de Comunicació Blanquerna respon a un doble objectiu: per una banda dotar als alumnes del Màster de la possibilitat de fer un treball basat en unes característiques i circumstàncies d’una empresa real, amb el valor afegit que això suposa. De l’altra, la possibilitat per a una PIME d’aprofitar els coneixements generats a nivel universitari per a la seva promoció. Una relació beneficiosa per a ambdues parts que va en la línia d’unir el món universitari i l’empresa, una relació reclamada molt sovint tant des d’una institució com des de l’altra.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa