VadeVi
Cellers Torres llança el primer bar de vins itinerant per arribar a nous consumidors
  • CA

Cellers Torres llança una original i innovadora iniciativa per apropar el vi a nous consumidors, portant-lo a espais de consum generalment aliens a aquest tipus de beguda. Es tracta del primer bar de vins itinerant d’un celler a Espanya que, amb el nom de ‘The Torres Wine Tour’, recorrerà aquest estiu diferents ciutats per assistir a festivals musicals, fires, cites gastronòmiques i altres esdeveniments, oferint als assistents una alternativa de consum de qualitat.

‘The Torres Wine Tour’ es presenta en dos formats: la versió sobre rodes, un ‘wine truck’ o furgoneta de vi customitzada, i la versió contenidor, amb major capacitat i pensada especialment per als grans festivals de música, creant un espai atractiu i modern on gaudir d’una copa de vi d’una manera informal i desenfadada. Per al ‘wine truck’, Torres ha escollit una carismàtica furgoneta Citroën HY del 1964 i se suma així a la nova corrent de les ‘food trucks’ que triomfa a Estats Units des de fa dècades i que s’està imposant a l’Estat espanyol.

Segons Miquel Torres Maczassek, director general de Cellers Torres: “Volem acostar el vi a nous consumidors amb una proposta original i simpàtica, per a què vegin el vi com una beguda per gaudir, per prendre amb amics, a qualsevol lloc i en qualsevol moment”.

Després de la seva estrena en el festival SOS 4.8 de Múrcia a principis de maig, Torres ha participat aquest cap de setmana al Primavera Sound de Barcelona amb el seu Torres Wine Tour i continuarà la seva gira per altres festivals com BBK (Bilbao, 9-11 juliol), FIB (Benicàssim, 16-19 juliol) o LoW (Benidorm, 24-26 juliol). El ‘wine truck’ també és present a la fira Temps de Vi de Vilanova i la Geltrú i es desplaçarà fins a Igualada per assistir al Rec Street Food, organitzat en el marc del Rec 2.0 Experimental Store del 3 al 6 de juny.

Amb ‘The Torres Wine Tour’, Torres mostra la seva capacitat creativa i innovadora d’acord amb les tendències més actuals. Entre els principals avantatges d’aquesta iniciativa hi ha la versatilitat, la senzillesa i la possibilitat d’oferir una selecció de vins allà on s’estimi, a més de ser un aparador perfecte per donar a conèixer la marca i difondre la cultura del vi.


Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa