VadeVi
Cinc-mil motius per triar un ‘cava amb cor’ i ajudar infants vulnerables
  • CA

El Cava amb Cor celebra enguany la tercera edició d’una campanya que ha nascut amb vocació totalment solidària. Una iniciativa de la Confraria del Cava de Sant Sadurní i Càritas Catalunya a través de la qual sumen sinergies per donar suport a infants i joves en situació de vulnerabilitat.

La bona acollida de les dues edicions anteriors ha animat els organitzadors a fer una tirada inicial de 5.000 ampolles d’aquest Cava Brut Reserva que s’ha embotellat gràcies al suport de dotze cavistes del país. També hi col·laboren un bon grapat de cadenes de supermercats i comerços especialitzats i s’hi ha incorporat noves empreses i distribuïdors fins a sumar una vintena d’Empreses amb Cor. En tots els casos, es vendrà el cava a un preu de 7,9 euros, dos dels quals es destinaran als projectes socioeducatius de Càritas.

Com en la darrera ocasió, la campanya compta amb el suport d’El Celler de Can Roca i la implicació dels tres germans Joan, Josep i Jordi Roca.

Els germans Roca donen suport al ‘Cava amb Cor’ de Càritas

“Un futur amb esperança”

El president de la Confraria del Cava Eduard Sanfeliu raona que “aquesta campanya és un exemple de la sensibilitat de les persones que compren el Cava amb Cor, així com de les empreses col·laboradores, en un moment en què cal continuar lluitant perquè els infants, adolescents i joves tinguin oportunitats per a formar-se i encarar el futur amb esperança”. Missatge que també emfatitzava Francesc Roig, president de Càritas Catalunya, qui afegia que “les famílies amb infants en risc d’exclusió social van ser un dels col·lectius prioritaris en l’acció social de Càritas”. “Durant el 2021, deia Roig, es van desenvolupar 220 projectes adreçats a les famílies, d’aquests es van beneficiar prop de 6.019 persones, que van comptar amb uns recursos aplicats de 5,4 milions d’euros”.

Entrant al detall, i “gràcies a la sensibilitat de les persones i empreses que participen d’aquesta campanya”, Càritas Catalunya pot posar a disposició de les famílies centres oberts i de lleure, beques menjador, reforços educatius, espais de guarda, centres de suport maternoinfantils i acompanyaments a famílies.

“Omplir-se de sentit”

Josep Roca, sommelier del Celler de Can Roca i padrí d’aquesta nova edició del Cava amb Cor ha animat a la ciutadania a comprar el Cava amb Cor, ja que “comprar una ampolla d’aquest cava és omplir-se de sentit”. Per Roca, “Càritas és una entitat constructora de segones oportunitats per aquells que més pateixen”.

El Cava amb Cor està a la venda des d’aquest 23 de setembre a través de tots els establiments col·laboradors, que es poden localitzar al web Cava amb Cor, des d’on a més a més també es poden fer donatius.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa