Codorníu vol trencar tòpics i aposta pel rosat

L’empresa presenta la seva gamma de rosats premium, el tipus de vi que preveu un increment més alt de consum

S’estima que a nivell internacional, l’any 2017 els rosats hauran crescut un 7’7% mentre els blancs i negres només un 4’7%. De fet les vendes del grup Codorniu s’han incrementat un 32% en volum en aquest dos últims anys i preveu que continuï creixent. És per això que ha decidit sumar-se a la tendència “rosé provenzal”.

Miraval de la parella d’actors Pitt-Jolie, Le Rosé d’ Antídoto o fins i tot Château de Selle de Domain Ott, son només alguna exemples de referències que lideren la tendència de rosats d’alta gamma a nivell internacional.

Grans consultores com International Wine & Spirit Research, preveuen que el consum creixi un 7’7% a tot el món i a Catalunya i Espanya també.

Les propostes rosé premium de Codorníu Raventós

Un dels llançament ha estat Viñas de Anna Flor de Rosa, el primer vi rosat de la història de la marca. Un altre és el Viña Pomal Rosado 2015, el primer de la història marca de Rioja i ara finalment el rosat de la gamma Ànima de Raimat.

Aquest tres nous productes s’emmarquen en la tendència a l’alça dels rosats de gamma alta, especialment els rosat provençals o de “pell de ceba”. Es caracteritzen per un to pàl·lid, que uneix la delicadesa del blanc i el regust floral de negre.

En aquest sentit, Codorniu vol trencar amb els tòpics més clàssics associats als vins rosats i es vol posicionar com a líder a l’estat en aquest sector.

Nou comentari