Els Mossos d’Esquadra han detingut un jove de 18 anys per robar 26 caixes de vi del celler Mas Oller, ubicada al municipi de Torrent, al Baix Empordà.
Segons avança l’ACN, el responsable del celler, alertat per uns sorolls de la porta d’un cotxe, corredisses i cops, hauria alertat els Mossos d’Esquadra. Quan els agents han arribat al lloc dels fets, van trobar un cotxe aparcat dins la finca i dues persones encaputxades sortint de dins l’edifici. En veure’s sorpresos pels Mossos, els lladres van fugir corrent cap a una zona boscosa.
Els agents van poder atrapar un dels sospitosos quan s’arrossegava sota uns avets i el va detenir; el segon lladre, va poder fugir.

El botí, recuperat
Els Mossos han pogut recuperar tot el botí que estava dins el cotxe. Hi havia diners en efectius, la caixa registradora, 26 caixes de vi i tres lots de tres ampolles cadascun. Els autors del robatori havien entrat al comerç rebentant una finestra i tenien també cinc caixes més de vi a punt per carregar-les al cotxe.
La investigació continua oberta per identificar i detenir el segon autor dels fets. El detingut com a suposat autor d’un robatori amb força té antecedents i està previst que passi a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de la Bisbal d’Empordà pròximament.