El Cava cerca un forat a les grans cadenes d’alimentació dels Estats Units

Més de 50 líders del sector presents a “The Greystone Flavor Summit”, del Culinary Institute of America, van conèixer el producte català

L’Institut del Cava s’ha desplaçat a Califòrnia per presentar el Cava a més de 50 líders del sector “foodservice” de gran volum i qualitat d’Estats Units, reunits en el congrés “The Greystone Flavor Summit. “The Art of Flavor in the World of Hight Volume, Hight Quality Dining “, presentat pel Culinary Institute of Amèrica de Greystone i la revista Food Arts.

Els assistents han estat més de 40 alts directius del sector, entre els quals trobem professionals de Food and Beverage, cuiners corporatius o executius i altres experts dels principals hotels, creuers, casinos, cadenes de restaurants i en general, empreses de gran volum i qualitat pertanyents a empreses com Four Seasons Hotels & Resorts, Hard Rock Cafè International, Hilton Hotels World Wide, Hyatt International, InterContinental Hotels Group, Marriott International, Royal Caribbean International, Starwood Hotels & Resorts, The Ritz-Carlton Hotel Company i Think Food Group.

Durant tres dies, “The Greystone Flavor Summit. The Art of Flavor in the World of Hight Volume, Hight Quality Dining” ha presentant un ampli programa dedicat a l’art i la ciència del sabor i les seves tendències de futur, a través de disciplines com R+D, selecció de productes i compres, innovació en la cuina, gestió de begudes i màrqueting.

El programa, que ha comptat amb més de 60 ponents, ha tractat temes tan variats com “L’idioma del sabor: des de la degustació al desenvolupament del menú i màrqueting”, “Cuines del Món, Una Immersió en els Sabors de les Dinàmiques Regionals” i “El perfecte maridatge: Demostrant l’Art de la Interacció”.

Amb el patrocini del Consell Regulador del Cava, l’Institut del Cava (associació dels elaboradors) ha participat en el programa a través de degustacions en diversos moments del programa, donant a conèixer la marca Cava a professionals influents i amb poder de decisió sobre les compres i tendències dels seus respectius negocis.

Els participants han estat: Cava Llopart, Rosé Cava Claror del Cep, Cava Camps dEstrella Brut, Cava Mistinguet Brut de Vallformosa, Cava Elyssia Gran Cuvée de Freixenet, Cava Reserva Heredad de Segura Viudas, Cava de Nit de Raventós i Blanc, Cava Vilarnau Rosat, Cava Cristal.lí Brut de Jaume Serra, Cava Pinot Noir de Juvé & Camps, Cava III Lustres de Gramona i el Cava Brut de 1 +1 = 3.

The Culinary Institute of America és una universitat independent i sense ànim de lucre que imparteix diplomatures, llicenciatures, màsters i cursos específics sobre alimentació i gastronomia als Estats Units. Ofereix també serveis de Consultoria i Investigació, establint-se com l’autoritat culinària de referència per a la Indústria alimentària.

Una xarxa de gairebé 40,000 alumnes treballant en el sector dels serveis alimentaris i hostaleria nacional i internacional han ajudat al CIA a guanyar-se la seva reputació de primera Universitat cuiners del món, que cada any augmenta la seva influència amb 1.200 graduats nous. Els cursos s’imparteixen en els campus universitaris de Hyde Park, Nova York, Napa Valley, Califòrnia i San Antonio, Texas.


Web del Culinary Institute of America FOTO: VADEVI.CAT

Nou comentari