VadeVi
El director general de l’INCAVI reuneix el comerç especialitzat i proposa accions concretes
  • CA

Guevara va proposar la creació d’una associació o bé una plataforma digital per coordinar accions conjuntes. La primera proposta concreta va ser endegar una campanya que promocioni la venda de vi o cava català rosat per a la diada de Sant Jordi, que hauria de ser el primer pas per a la creació de diferents campanyes concretes i adreçades als consumidors.

El sector va respondre favorablement a aquesta crida i una de les propostes va ser la de crear un gremi que aglutini el comerç de vi especialitzat per tenir un interlocutor amb l’administració i coordinar les accions.

També hi va haver crítiques, i Toni Falgueras, de la botiga i distribuïdora El Celler de Gelida va demanar a l’INCAVI més lideratge, accions concretes i finançament per a aquestes accions. Guevara va respondre que el paper de l’administració no és intervenir directament en el mercat, sinó crear una corrent a la que els comerciants es puguin afegir. Segons Guevara “els venedors han d’aprofitar el seu paper de prescriptors, per donar a conèixer el vi català als consumidors”

Sergi Cortés, director de la revista Cupatges es va oferir per facilitar la comunicació entre els comerciants, com ja havia fet al difondre aquesta convocatòria.

Joan Nebot, director de VADEVI.cat va proposar la creació d’un distintiu visible per als comerciants, distribuïdors i restauradors que tinguin una presència preferent del vi català en la seva oferta i també va oferir VADEVI.cat com aparador i punt de trobada de totes les iniciatives que es duguin a terme.

Es va acordar mantenir el contacte a través d’internet per concretar i coordinar les accions proposades, amb l’INCAVI assumint en paper de pal de paller.


ORIOL GUEVARA VA OFERIR ALS COMERCIANTS LA SEVA COL·LABORACIÓ EN ACCIONS CONCRETES PER PROMOURE EL VI CATALÀ FOTO: VADEVI.CAT

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa