El Grup Freixenet presenta Club Cuvée, una plataforma digital, global i interactiva

La plataforma posa a disposició de l’usuari vins dels 23 cellers que la companyia té arreu del món

Freixenet, el primer grup vitivinícola internacional presenta Club Cuvée, una nova plataforma digital que posa a disposició dels internautes les característiques i productes dels 23 cellers que el Grup Freixenet té a 6 països de 3 continents.

“Amb Club Cuvée oferim la possibilitat de comprar els nostres productes les 24 hores del dia i des de qualsevol lloc, adaptant-nos als nous hàbits del consumidor i a les tendències del mercat actual”, ha assegurat el CEO del Grup Freixenet, Pedro Ferrer.

La nova plataforma ‘online’ integra vins de les més prestigioses Denominacions d’Origen espanyoles i regions amb una forta tradició vitivinícola com Califòrnia, Mèxic, Argentina, Xile, Austràlia o França.

“El Club reflecteix la dimensió mundial i la presència global del Grup Freixenet i l’apropa d’una manera directa al client, que té l’oportunitat de conèixer iniciatives i innovacions poc conegudes i reservades als més experts”, ha afegit Ferrer.

Les experiències també són una part fonamental de Club Cuvée. A més de la possibilitat d’adquirir vins tranquils, caves i espumosos, el portal web ofereix la possibilitat de comprar entrades per participar en les diferents activitats que es realitzen en l’espai Tannic by Freixenet, l’’enoshowroom’ recentment inaugurat pel Grup a Barcelona.

De la mateixa manera, es podrà comprar i reservar amb antel·lació la visita a les caves i cellers del Grup Freixenet. “Les nostres instal.lacions obren les portes per tal que els nostres clients puguin celebrar els moments més especials de la vida i el nostre equip de col·laboradors està disposat a fer possible qualsevol dels seus somnis”, explica Pedro Ferrer.

El nou Club Cuvée està operatiu a través d’una subscripció gratuita mitjançant la qual tots els socis podran gaudir de propostes especials, descomptes, promocions i regals, així com experiències personalitzades.

Molt més que un e-commerce

Acollir una botiga ‘online’ és una de les funcions destacades de la nova plataforma digital, però el Grup Freixenet també ha volgut incloure altres seccions de continguts interactius amb l’objectiu de difondre la cultura del vi. “El Club Cuvée neix com un model transversal en el qual poder explicar la nostra experiència en el sector vitivinícola i apropar al públic la manera com entenem el món del vi”, ha apuntat Ferrer.

En aquest sentit, la plataforma proposa receptes per gaudir amb els vins, caves i champagnes del Club, informa sobre les novetats de cada celler, dels llançaments de nous productes o dels reconeixements obtinguts, recull entrevistes periòdiques amb personatges de referència del sector, viatges tematitzats al voltant del vi i rutes i experiències diverses. “Hem dissenyat un punt de trobada per tots els amants del vi, des dels més experts fins els que tot just s’inicien en aquest apassionant món”, ha afegit el Conseller Delegat del Grup.

Nou comentari