El postgrau en Direcció i Gestió d’empreses vitivinícoles de l’escola del Bages arriba a la segona edició

El proper curs començarà el 27 de març i s'ha presentat aquest divendres al migdia amb la presència de diferents personalitats del món del vi. El postgrau és molt pràctic i es dirigeix a professionals de PIMES

Després de l’èxit de la primera edició, el postgrau en Direcció i Gestió d’empreses vitivinícoles emprendrà el nou curs el proper 27 de març. Està coorganitzat per l’Escola de Formació Contínua de la Fundació Universitària del Bages i l’Escola Joviat, amb la col·laboració de l’INCAVI i l’Associació Vinícola Catalana, l’Associació Unió Vinícola del Penedès-UVIPE i l’Institut del Cava. La presentació oficial s’ha fet aquest divendres al migdia a la seu de l’Associació Vinícola Catalana.

Atenent al programa de la jornada, han presentat l’acte Enric Porta, secretari general de l’Associació Vinícola Catalana, Jordi Conca, director de l’Escola Universitària de Ciències Empresarials de la Fundació Universitària del Bages, Jordi Vilaseca, director de l’Escola Joviat i Carlota Riera, directora de l’Escola de Formació Contínua de la Fundació Universitària del Bages. Marcel Gorgori, periodista especialitzat en el sector vitivinícola ha pronunciat la conferència “L’accés al vi, en la nostra societat”. El director general de l’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI), Joan Aguado, ha fet la cloenda de la presentació.

El postgrau té una vessant eminentment pràctica ja que permet als assistents debatre problemàtiques professionals quotidianes, intercanviar opinions i aplicar els nous coneixements en la seva tasca diària. La majoria de participants són professionals que provenen de petites i mitjanes empreses de l’àmbit vitivinícola. Enguany i atenent a les necessitats actuals del mercat del vi i el cava, el postgrau emfatitza les assignatures de màrqueting. Conèixer tècniques de potenciació de la marca, les necessitats del consumidor i els canals de distribució, esdevenen elements bàsics que han d’acompanyar el procés de comercialització del producte.


Un grup d’alumnes de la primera edició del postgrau en una de les visites del curs FOTO: ESCOLA D’EMPRESARIALS DEL BAGES

Nou comentari