Freixenet ha presentat xifres de tancament de l’any 2021 i en celebra uns resultats de rècord. Així, en un comunicat de la companyia i segons fonts de la consultora IRI, han tancat la campanya de Nadal amb una quota de mercat del 19% en volum i es queden amb el 13% de quota anual superant així els resultats dels anys 2019 i 2020.

Entrant al detall dels productes, apunten el bon funcionament de la gamma Carta Nevada, del qual en diuen que és el cava més venut de l’Estat espanyol, i del Cordón Negro. A nivell mundial, Freixenet ha venut el rècord de més de 107 milions d’ampolles durant l’any que deixem enrere, creixent un 9% i superant per primera vegada la xifra de les 100 milions d’ampolles venudes en un sol any.

Entre els elements que la marca considera clau en aquest creixement hi ha la innovació, com a resposta a l’aposta feta per nous productes per satisfer les noves tendències i necessitats del consumidor. Parlen en aquest sentit dels bons resultats del cava per prendre amb gel, Freixenet ICE, del Freixenet Prosecco i de l’escumós sense alcohol Freixenet 0,0%.

En el mercat dels escumosos rosats, destaquen Carta Rosé, Elyssia Pinot Noir, ICE Rosé i Italian Rosé; el primer dels quals, aquest Carta Rosé, seria la marca que més contribueix al creixement i desenvolupament del segment dels rosats.

També fan una valoració molt positiva de la nova Col·lecció de Vins Freixenet. “Els nous vins Blanc i Rosat Selecció Especial han tingut molt bona acceptació per part del consumidor i confirmen l’èxit del llançament”, comenten des del Grup Freixenet.

Nou comentari

Comparteix