Freixenet tancarà l’any superant els 100 milions d’ampolles venudes i anuncia ampliació de celler

Freixenet Henkell celebra que tancaran l’any superant la venda de 100 milions d’ampolles (55 de les quals, de Cava, 15, de Prosecco i 30 milions de vi tranquil), xifra històrica per la marca que probablement s’assolirà aquests dies de pont, segons avançava la companyia en una presentació que s’ha fet aquest dimecres Barcelona i en la qual hi ha participat Pere FerrerAndreas Brokemper, consellers delegats de la marca, i la CMO Martina Obregon.

Després d’una recent reestructuració del consell -de la qual ja informàvem a Vadevi fa uns dies-, tots dos consellers delegats han volgut emfatitzar el bon moment de la marca i la bona relació que existeix entre l’empresa catalana i alemanya. “Som un equip fort i personalment sento que la relació entre les dues empreses ha estat extraordinàriament positiva i fructífera“, deia Ferrer, fins i tot, afegia, “diria que aquests últims anys han estat els millors de les dues últimes dècades per la nostra marca”.

Precisament en aquest sentit, han volgut posar en valor el fet que aquest 2021, per primer cop, se superarà la xifra total de venda d’ampolles “de totes les marques”, un percentatge alt de quals, fins a un 30%, tenen lloc coincidint amb la campanya de Nadal.

Esperen un 2022 amb optimisme en quant a consolidació de la marca i recuperació de vendes en alguns mercats nacionals i internacionals, i aquest escenari els fa decidir una ampliació de les instal·lacions del celler, que segons avançava Ferrer, començaran aquest proper any i permetran emmagatzemar 35 milions addicionals d’ampolles, així com afegir una nova línia de degorjament. “Serà una de les expansions més grans de la marca dels últims anys, i pensem que això és una molt bona notícia per la zona del Penedès, i concretament per Sant Sadurní d’Anoia”, anunciava Pere Ferrer.

Nova campanya de Nadal “La vida com la celebres

Durant la presentació de les xifres i balanç d’any, també s’ha aprofitat per presentar la campanya de Nadal que enguany vol emfatitzar la celebració. Surt a la llum aquest mateix dimarts sota el nom “La vida com la celebres“, i donarà protagonisme al Carta Nevada, que enguany celebra el 80è aniversari, i per primer cop, als vins tranquils que precisament va presentar la marca aquest any. “Els tranquils funcionaven molt bé a Alemanya, i ens va costar decidir-nos a portar-los a l’Estat espanyol, però l’acceptació ha estat molt bona i ens estem quedant gairebé sense estoc”, comentava Pere Ferrer.

Obregon ha presentat la campanya i ha incidit en el fet que “som una marca esperada per Nadal i volem seguir formant part de les celebracions durant aquests dies de festa”. I ha afegit: “Volem transmetre l’alegria de la vida mediterrània i convidar els consumidors d’arreu a formar part d’aquesta manera de viure, d’aquest estil nostre de vida mediterrània”. L’espot de la campanya, que podeu veure a continuació, s’estrena avui a mitjans digitals i xarxes socials i s’emetrà per televisió entre el dia 2 de desembre i el 6 de gener.

Nou comentari