Freixenet suma una estratègia digital a la campanya global que enguany centra en el lema La vida és com la celebres. La marca fa ara un pas més en la difusió creant una estratègia de comunicació en línia que s’acosta al consumidor i el convida a reflexionar sobre els moments de celebració.

Els caves de Freixenet que protagonitzen aquesta campanya digital són el Carta Nevada i Cordón Negro. En aquest sentit, la campanya convida a reflexionar sobre la darrera vegada que els protagonistes van celebrar un moment especial, i convida a pensar en els petits i grans moments que podrien i haurien de celebrar-se, sent conscients que com més celebrem, més rica és la nostra vida.

L’ADN de Freixenet és ajudar la gent a celebrar i, per tant, el nostre objectiu és que les persones gaudeixin més d’aquests petits i grans moments. Tal com expressem a la nostra campanya de l’any passat, els nostres dies estan plens de bons moments que si se celebren són encara millors moments i, si parem atenció, els nostres dies n’estan plens”, comenta Gabriela Rivieccio, Directora de Marketing de Grup Freixenet a Espanya.

A més a més, afegeix “Rivieccio, “hem descobert que celebrem poc, és per això que aquest any volem convidar les persones, a través de la nostra campanya, a celebrar més conscientment els bons moments de la vida quotidiana”.

L’objectiu d’aquesta estratègia és complementar la projecció televisiva de la marca, inspirada en l’estil de vida mediterrani, la celebració i l’alegria de viure, i que s’emet des d’aquest passat 2 de desembre fins al proper 6 de gener en activació digital en vídeo en línia, Youtube i plataformes de vídeo i xarxes socials.

La nova campanya digital de Freixenet ha estat realitzada per Havas Creative i produïda per La Joya sota la direcció de Toño Mayor, mentre que la central de mitjans és MediaCom.

Nou comentari