
!--akiadsense-->
La plataforma multimèdia La Xarxa, que proporciona continguts i serveis a més de 200 ràdios, televisions i mitjans en línia locals d’arreu de Catalunya, ha produït el programa “La taula de Nadal”, un programa de ràdio que gira al voltant dels àpats d’aquestes festes, Nadal, Sant Esteve, etc. Dirigit i presentat per Anna Murgadas, en aquest programa s’hi poden trobar receptes de plats i consells útils per fer els millors àpats nadalencs. També hi ha recomanacions musicals, tecnologia, cinema o llibres.
Entre els continguts del programa hi ha una secció dedicada als maridatges de vins amb els plats nadalencs que ha anat a càrrec de Ramon Roset, el cap de redacció de Vadevi.cat i subdirector dels Premis Vinari.
El podcast i els vídeos del programa es poden trobar seguint aquest enllaç i a les xarxes trobareu la informació del programa seguint el hashtag #LaTaulaDeNadal.
Aquí teniu un tastet del que hi podeu trobar