Bodegues Pinord aposta per nous productes que aportin un valor afegit als seus consumidors. Amb la Col·lecció Diorama vol apropar els vins a un públic que s’inicia en aquest mercat: vins joves per a gent jove (de 25 a 35 anys) i a preus econòmics.

Diorama també va dirigida als consumidors experts que desitgen apropar-se a l’agricultura ecològica i als monovarietals joves d’alt nivell tan per la qualitat de les varietats, com pel seu tipus de cultiu -ecològic- i per la seva elaboració, que dóna com a resultat final uns vins d’un alt nivell organolèptic.

Aquesta col·lecció són sis vins monovarietals procedents de vinyes ecològiques, que presenten unes aromes característiques, fàcils de percebre i de diferenciar. D’aquesta manera, trobem les varietats de sirà, merlot, blanc chardonnay, cabernet rosat, garnatxa blanca i garnatxa ngra.

La col·lecció es presenta en un estoig de luxe i ve acompanyada per un mostrari d’aromes per ajudar al consumidor a familiaritzar-s’hi i a distingir-les. Diorama aposta perquè el consumidor identifiqui cada tipologia de raïm amb el seu vi, les seves arome i les pugui tastar.

Les etiquetes de les ampolles responen amb colors alegres i formes geomètriques ben diverses composant la imatge d’un raïm amb els colors més propis de cada varietat. Totes mantenen un disseny modern i de color.


Els sis monovarietals de Pinord FOTO: PINORD

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa