Prop de vuitanta mil persones ja coneixen la campanya ‘Tots busquem alguna cosa’ del Celler Masroig

El Celler Masroig, sota el lema ‘Tots busquem alguna cosa‘, va posar en marxa a finals del mes de setembre una campanya per a la seva gamma de vins més emblemàtica i prèmium, Les Sorts. Aquesta campanya va néixer en l’entorn digital, especialment a les xarxes socials, però també en mitjans de comunicació, amb l’objectiu de donar a conèixer les diferents històries que acompanyen els seus vins: Rosat, Jove, Sycar, Blanc i Vinyes Velles.

Després d’aquestes primeres setmanes d’activitat, la valoració que en fa el celler és molt positiva. El vídeo de llançament, que fa referència a la cerca incansable per perseguir allò que realment ens omple i ens fa feliços, ha aconseguit pràcticament 80.000 visites. És destacable que un gran nombre de visualitzacions corresponen sobretot als primers dies del llançament, demostrant així que els usuaris s’han interessat per descobrir-ne més sobre la campanya.

D’altra banda, setmanalment, es van compartint a través de les xarxes socials un seguit de relats amb històries dels seus protagonistes on es retrata la quotidianitat de les persones des de diferents perspectives i amb els vins de Les Sorts com a element principal. Així mateix, el conjunt d’aquestes publicacions han obtingut un abast de més de 17.000 usuaris.

Tot i que en un primer moment la campanya s’està duent a terme sobretot en l’àmbit més digital, sí que està previst un segon estadi multicanal, en el que es desvetllaran diferents accions presencials lligades amb l’entreteniment i el llegat de Les Sorts.

Nou comentari