Si la targeta no és premiada, el consumidor podrà participar en un sorteig de 10 visites a cellers de la DO Penedès

A partir d’aquest 15 de maig i fins el 30 de juny la Denominació d’Origen Penedès posa en marxa una nova edició, concretament la tercera, de la campanya promocional ‘Viu l’Experiència Penedès!’, la qual es realitza conjuntament amb més de 70 botigues especialitzades d’arreu de Catalunya.

La campanya té per objectiu fomentar els vins de la DO Penedès entre els consumidors finals a través dels establiments adherits a la promoció, i alhora promocionar el territori i l’oferta enoturística del Penedès.

El consumidor que s’apropi a un dels establiments participants i acumuli 2 collarins que trobarà en cada ampolla de vi DO Penedès, obtindrà un Rasca-Rasca per optar a diferents premis. En cas que el Rasca-Rasca resulti premiat, el consumidor obtindrà directament un lot de 2 ampolles de vi DO Penedès que serà entregat per la botiga. En cas contrari, si la targeta no és premiada, el consumidor omplirà el revers del Rasca-Rasca amb les seves dades i entrarà a participar en un sorteig de 10 visites a cellers de la DO Penedès.

En quant al material promocional per a la campanya, a banda dels Rasca-Rasca i collarins per les ampolles, s’ha editat un pòster entregat a cada botiga per tal de donar més visibilitat a la promoció. També se’ls ha donat un display ‘Viu l’Experiència Penedès’ amb fulletons de la DO Penedès, amb l’objectiu de reforçar la campanya.

A la web de la Denominació d’Origen Penedès s’ha creat un enllaç amb les bases de l’acció i informació de botigues adherides i cellers participants. Es publicarà també el llistat de guanyadors de les visites a cellers. A banda, també es reforçarà la comunicació a través de xarxes socials i falques publicitàries a RAC1, junt amb la campanya de primavera d’espots a TV3 i 8tv.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa