VADEVI.cat consolida el lideratge amb tres mil seguidors a Twitter

La DO amb més incidència a Twitter és Montsant, seguida de Penedès, Tarragona i Empordà

El director de VADEVI.cat, Joan Nebot, dirigint un tast al Vijazz 2012. Foto: Maite Claramunt

VADEVI.cat s’aferma com a primer mitjà en l’ambit de la informació i la prescripció dels vins catalans. A principis de març, @VADEVI ha aconseguit superar la barrera dels 3.000 seguidors a Twitter, un lideratge absolut en la xarxa social més utilitzada a l’hora d’accedir a l’actualitat de qualsevol àmbit o sector. VADEVI.cat forma part del Grup Nació Digital, la primera plataforma digital en català, amb 600 mil lectors el passat mes de febrer i 11’5 milions de notícies consultades durant el mateix periode.

Twitter s’ha convertit en una eina essencial de comunicació per al sector del vi català. Per denominacions, el primer lloc correspon a @domontsant (2.535), l’única que supera els dos mil seguidors. Tot seguit venen @dopenedes (1.484) i @DOTarragona (1.283), ambdues per sobre del miler de seguidors. Fora del pòdium hi ha @DOEmporda (866), @doterraalta (661) i @dopladebages (633), totes elles per damunt del mig miler d’abonats a Twitter. @DOConcaBarbera (415) i @DOCatalunya (122) tanquen el rànquing. Cas a banda és @DOAlella , amb 51 seguidors molt meritoris si es té en compte que des d’aquest perfil encara no s’ha piulat mai res.

Nou comentari