Vilafranca es crea una nova imatge com a Capital del vi

L'Ajuntament de Vilafranca del Penedès presenta la nova marca turística de la ciutat. Una proposta fresca i moderna amb l'objectiu de plasmar el potencial enoturístic de la vila

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès ha presentat en el marc de les Fires de Maig el projecte de marketing per potenciar la ciutat com a capital del vi i impulsar la ciutat com a destí enoturístic. Per això, l’ajuntament ha contractat l’agència de màrqueting i comunicació Feedback perquè creï un logo que reculli aquesta filosofia.

De fet aquest nou logotip és l’eix principal de l’estratègia de comunicació. La imatge, tant a nivell visual com de continguts, identifica Vilafranca com a “Capital del Vi”. Per arribar-hi, s’ha transformat l’antiga marca ‘Ciutat del vi’ a ‘Capital del vi’, i sota aquesta premissa es potencien les dues paraules principals de la marca: Vi i Vilafranca fent un paral·lelisme.

“Una imatge fresca i moderna on conviuen el traç de caràcter clàssic que descriu una ciutat amb molta tradició vinícola amb el traç lliure que representa l’artesania, la creativitat i l’aspecte més humà del vi”, així expliquen la nova imatge els creadors del logo. El creador del disseny Raimon Benach afegeix: “hem fet servir colors càlids i identificatius del vi amb l’intenció de recordar l’àmplia varietat de gamma de vins que es poden trobar en aquesta zona”.

Aquest logo de serà a partir d’ara el que s’utilitzarà en les accions de comunicació del Patronat de Comerç i Turisme de Vilafranca.


El nou logotip agafa els colors càlids del vi i identifica la ciutat amb l’enoturisme i la cultura vitivinícola FOTO: FEEDBACK


Presentació del logotip Capital del Vi FOTO: FEEDBACK

Nou comentari