VadeVi
Vilafranca es crea una nova imatge com a Capital del vi
  • CA

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès ha presentat en el marc de les Fires de Maig el projecte de marketing per potenciar la ciutat com a capital del vi i impulsar la ciutat com a destí enoturístic. Per això, l’ajuntament ha contractat l’agència de màrqueting i comunicació Feedback perquè creï un logo que reculli aquesta filosofia.

De fet aquest nou logotip és l’eix principal de l’estratègia de comunicació. La imatge, tant a nivell visual com de continguts, identifica Vilafranca com a “Capital del Vi”. Per arribar-hi, s’ha transformat l’antiga marca ‘Ciutat del vi’ a ‘Capital del vi’, i sota aquesta premissa es potencien les dues paraules principals de la marca: Vi i Vilafranca fent un paral·lelisme.

“Una imatge fresca i moderna on conviuen el traç de caràcter clàssic que descriu una ciutat amb molta tradició vinícola amb el traç lliure que representa l’artesania, la creativitat i l’aspecte més humà del vi”, així expliquen la nova imatge els creadors del logo. El creador del disseny Raimon Benach afegeix: “hem fet servir colors càlids i identificatius del vi amb l’intenció de recordar l’àmplia varietat de gamma de vins que es poden trobar en aquesta zona”.

Aquest logo de serà a partir d’ara el que s’utilitzarà en les accions de comunicació del Patronat de Comerç i Turisme de Vilafranca.


El nou logotip agafa els colors càlids del vi i identifica la ciutat amb l’enoturisme i la cultura vitivinícola FOTO: FEEDBACK


Presentació del logotip Capital del Vi FOTO: FEEDBACK

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa