“Gràcies als cellers, donants i patrocinadors increïblement generosos, l’Auction of Washington Wines (AWW) pot continuar amb la seva missió de posicionar la indústria vitivinícola de Washington i augmentar els seus esforços per donar suport a les diverses comunitats i territoris de l’Estat”, agraïa Jamie Peha, director executiu de la subhasta dels vins de Washington, just després d’un cap de setmana ple d’activitats que han donat com a resultat la recaptació de 4 milions de dòlars.

“Juntament amb els nostres socis filantròpics, Seattle Children’s, WSU Viticulture & Enology Research i Industry Grant Partner Vital Wines, ens assegurarem que els nostres esforços benèfics impactin profundament a la indústria del vi de Washington”, afegia en declaracions que recull la revista Decanter.

La subhasta virtual, dirigida a col·leccionistes de vins de Washington, va oferir lots únics de cinc caixes de vi de 20 dels productors més coneguts de Washington, inclosos DeLille Cellars, L’Ecole No41 i Leonetti Cellar. La xifra més alta (14.000 dòlars) es va pagar per la compra d’un cupatge de Malbec i Cabernet Sauvignon de Leonetti Cellar de l’anyada 2019. Aquesta cita digital va permetre recaptar fins a 165.000 dòlars, que es destinaran a la investigació en vinificació i en cultiu de raïm a Washington.

Premis a la indústria vitivinícola de Washington

El cap de setmana va començar amb un sopar inaugural i l’entrega de premis. Es va retre homenatge a alguns noms de la indústria de Washington i a la propera generació de líders emergents de la indústria. El Lifetime Achievement Award fou per Bob Betz MW, destacant la seva carrera pionera en el sector del vi de Washington durant més de 25 anys.

La subhasta de bótes va reunir més de 1.000 assistents, en un acte on una trentena de cellers van oferir cinc caixes de vins que encara no han sortit a licitació pública; tot plegat, en el marc d’una trobada que va permetre gaudir de maridatges entre producte coreà, indi, texans i nord-oest i els vins d’un centenar de cellers de Washington. Aquest esdeveniment va recaptar 108.000 dòlars.

Un dels moments de la nit durant la 35a Gala d’enguany | Foto: AWW

La 35a Gala anual va recuperar la normalitat post Covid. DeLille Cellars va patrocinar el lot de licitació més important de l’esdeveniment, Best of Bordeaux que incloïa un viatge de cinc nits a Bordeus amb l’enòleg executiu Chris Upchurch, incloses visites a alguns dels els grans crus Chateaux de la regió. Això va suposar 250.000 dòlars.

El lot Antinori Classico va oferir dos viatges per descobrir les arrels de Col Solare a les vinyes de la família Antinori a la Toscana. Cortesia de Ste. Michelle Wine Estates i Marchese Antinori, aquest lot es va vendre per 200.000 dòlars.

Més de 59 milions de dòlars des de 1988

Des dels seus inicis l’any 1988, l’AWW ha recaptat més de 59 milions de dòlars en benefici de l’hospital infantil Seattle Children’s, la investigació en viticultura i enologia de la Universitat Estatal de Washington i la subvenció de la indústria Auction Washington Wines.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa