Arriben els mesos de calor, i algunes marques de vi s’animen a fer promoció dels seus productes més estiuencs: que si “tinto de verano“, que si vins amb gel o fruites… Recollim els tres anuncis que més s’emeten (i es canten) coincidint amb aquestes dates.
1. Tinto de Verano, Don Simón
“Que soni la cançó del Tinto de Verano Don Simon només pot significar una cosa”, diran des de la marca, “que ha arribat el bon temps, l’estiu i el moment de gaudir d’unes merescudes vacances”. Aquí podeu recuperar l’anunci i la lletra de la canço, ben encomanadissa: Tinto de verano Don Simon, Tino de Verano hay que beber… Tinto de verano pa’l calor, fiesta Don Simon… Y pa referescarse, ¿qué? Tinto de verano, qué sabor, fiesta Don Simon.
2. Freixenet ICE
“Refresca’t amb Freixenet ICE i Freixenet ICE Rosé, caves especialment creats per poder gaudir amb gel”, diuen a tall de promoció des de la marca.
3. Cava Ice Jaume Serra
“Cava Ice Jaume Serra, el cava per gaudir amb fruita i gel; el cava de l’estiu”, diran des de la marca.