VadeVi
La tardor més cultural arriba amb segell DO Catalunya
  • CA

Els vins que surten al mercat sota l’empara de la Denominació d’Origen Catalunya protagonitzen, aquests mesos de tardor, diverses accions íntimament lligades amb la cultura.

D’entrada, acaben de renovar la seva col·laboració amb el Grup Focus, que recupera els bars dels teatres i la possibilitat de demanar-hi un vi DO Catalunya. Es tracta concretament dels teatres Goya, Condal, Romea i Villaroel. A més a més, els vins també estaran presents en diverses estrenes per acompanyar als assistents amb una copa de benvinguda.

Els vins DO Catalunya, de festival

La DO Catalunya col·labora regularment amb diverses propostes i projectes audiovisuals, entre ells, la Mostra Internacional de Films de Dones de Barcelona, que enguany celebra la seva 30a edició i que estrena el seu cicle “Nuevas creadoras latinoamericanas”. La DO Catalunya ha acompanyat ja alguna de les projeccions als Cinemes Girona amb una copa de cortesia pels assistents.

També participarà en la 9a edició del Festival Accents, més de 26 concerts a Reus i a altres municipis del Baix Camp i el Tarragonès que s’allargaran fins al pròxim 17 de desembre.

Així mateix, del 27 d’octubre al 6 de novembre tornaran a ser els vins oficials del Festival In-Edit de Barcelona, que enguany celebra el seu 20è aniversari. Durant 10 dies, al voltant de 35.000 persones ompliran les sales d’Aribau Multicines, i la DO Catalunya hi serà acompanyant-los des de la cantina.

La tardor porta també una nova edició del Festival Zoom, que tindrà lloc del 22 al 27 de novembre a Igualada i Barcelona. Tant la inauguració de la 20a edició com la cloenda, celebrades a l’Ateneu Igualadí, comptaran amb la presència dels vins de la DO Catalunya.

Sumat a tot plegat, l’actualitat de la denominació d’origen ha passat també aquest dissabte 22 d’octubre per sumar-se al brindis col·lectiu Dia del Moviment DO, i del 4 al 13 de novembre, a la Setmana del Vi Català, que agruparà una gran varietat d’activitats que tindran lloc arreu del territori amb l’objectiu de mostrar la varietat i riquesa del sector.

Establiments Plusfresc promocionaran el vi català | Foto: DO Cat

Promoció dels vins en superfícies comercials

L’estratègia d’enguany de la Denominació d’Origen Catalunya passa també per apropar els seus vins al consumidor final a través dels lineals. Per això, ha iniciat diverses accions amb gestors de punt de venda en algun dels principals supermercats de l’àrea metropolitana de Barcelona. Tot plegat, amb l’objectiu de donar més visibilitat a les referències DO Catalunya, així com d’organitzar activitats promocionals de suport. Aquesta acció es desenvoluparà en diversos supermercats de les cadenes Caprabo/Eroski, Carrefour, Alcampo o El Corte Inglés, entre d’altres, i s’allargarà durant els sis mesos vinents.

Aquesta campanya ja va iniciar-se a mitjans de setembre amb una col·laboració amb la cadena de Supermercats Plusfresc, amb un acord que inclou també tastos guiats durant els mesos de tardor a Balaguer, Barcelona, Manresa, Reus, Lleida, Mollerussa i Sort.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa