VadeVi
Campanya a Instagram de l’Institut del Cava per promoure el consum de bombolles a casa
  • CA
A casa amb cava és la nova campanya de l'Institut del Cava
A casa amb cava és la nova campanya de l’Institut del Cava | Cedida

!--akiadsense-->

En uns moments difícils com l’actual crisi sanitària provocada per la COVID-19, l’Institut del Cava ha posat en marxa la iniciativa #acasaambcava a través de les xarxes socials. Amb la complicitat dels cellers associats a la patronal, cada setmana se sorteja una caixa de cava d’un celler diferent entre totes aquelles persones que comparteixen una fotografia a Instagram on el cava sigui el protagonista.

Amb aquesta proposta, la patronal busca potenciar el consum de cava en l’entorn domèstic, vinculant-lo als petits moments de plaer que tothom pot gaudir malgrat el període de confinament. La iniciativa que tot just acaba de presentar-se ja compta amb desenes de participants.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa