
!--akiadsense-->
El públic del Cavatast que ha celebrat la seva 22a edició aquest cap de setmana, valora amb un 9 sobre 10 la mostra de caves. La Rambla de la Generalitat de Sant Sadurní d’Anoia s’ha tornat a omplir un any més de milers de visitants, la majoria dones, un 57%, que n un 97% pels casos ha mostrat la seva intenció de repetir l’any vinent.
L’empresa d’opinió pública The Whatson ha recollit aquestes dades, així com que la majoria dels asistens provenen de Barcelona tot i que augmenta el públic local, fins a un 27%. Sense xifres encara, des de l’organització constanten un creixement pel que fa al visitant internacional.
El perfil continua sent, com dèiem, majoritàriament femení (57% dones i 43% homes), augmenta el públic d’entre 45 i 54 anys i també s’ha detectat un augment entre els assistents menors de 30 anys.

!--akiadsense-->
Pel que fa a la despesa, en aquesta 22a edició del Cavatast Enguany també ha augmentat la intenció del públic, que en termes generals se situa per sobre dels 60€ per persona. Les vendes de cava a la botiga de la mostra han augmentat un 5’5 % respecte de l’any passat, arribant a les 1.800 ampolles venudes.
El Cavatast és un punt de trobada anual on els amants del cava gaudeixen d’una gran varietat de caves i propostes culinàries de la zona, a més de tastar productes nous que porten els elaboradors. L’organització, constatat l’èxit d’aquesta edició, ja treballa en les millores i canvis per tal de seguir creixent i oferint als visitants i als expositors una experiència de la més alta qualitat.
El compromís i l’exigència en fer una mostra referent també l’entomen els expositors, que un any més han dificultat molt l’elecció, per part del jurat, de l’estand millor decorat. El guanyador del Cavatast 2018 ha estat l’estand de Molí Parellada, seguit de Muscàndia, Pedregosa i Perelada.