Andreas Brokemper i Pedro Ferrer consellers delegats de la companyia
Andreas Brokemper i Pedro Ferrer consellers delegats de la companyia | Freixenet

!--akiadsense-->

El Grup Freixenet ha mantingut el seu ritme de creixement, finalitzant el 2018 amb uns ingressos de 248.1 milions d’euros entre el mes d’agost i el mes de desembre de 2018, la qual cosa representa un augment del 4,6%. Aquestes xifres es donen a conèixer quan tot just fa un any que l’alemanya Henkell va comprar Freixenet amb l’objectiu de convertir-se en el grup líder mundial del sector dels vins escumosos.

Una de les iniciatives que més impuls ha donat a la companyia, segons expliquen en un comunicat, ha estat el llançament de Prosecco. Recordem que després del seu èxit al Regne Unit, Suècia, Finlàndia, el Canadà i el Brasil, es va llançar al mercat espanyol, als Estats Units i Japó a finals de 2018.

Una altra de les estratègies satisfactòries que han propiciat aquest creixement ha estat la transformació digital de Freixenet que ha suposat un increment dels ingressos online i ha ajudat a consolidar el seu posicionament com un negoci multicanal.

Tot i que reconeixen que el Prosecco ha estat un dels productes clau en aquest creixement, des de la companyia afirmen que Freixenet també ha crescut a tot el món en termes de vendes de productes clàssics, com el Cordon Negro i Carta Nevada.

Nou comentari

Comparteix