Freixenet creix gràcies al Prosecco

Un any després de la compra per part de l'alemanya Henkell, la companyia ha tancat el 2018 amb uns ingressos de 248 milions d'euros l'últim semestre de l'any

Andreas Brokemper i Pedro Ferrer consellers delegats de la companyia

Andreas Brokemper i Pedro Ferrer consellers delegats de la companyia | Freixenet

El Grup Freixenet ha mantingut el seu ritme de creixement, finalitzant el 2018 amb uns ingressos de 248.1 milions d’euros entre el mes d’agost i el mes de desembre de 2018, la qual cosa representa un augment del 4,6%. Aquestes xifres es donen a conèixer quan tot just fa un any que l’alemanya Henkell va comprar Freixenet amb l’objectiu de convertir-se en el grup líder mundial del sector dels vins escumosos.

Una de les iniciatives que més impuls ha donat a la companyia, segons expliquen en un comunicat, ha estat el llançament de Prosecco. Recordem que després del seu èxit al Regne Unit, Suècia, Finlàndia, el Canadà i el Brasil, es va llançar al mercat espanyol, als Estats Units i Japó a finals de 2018.

Una altra de les estratègies satisfactòries que han propiciat aquest creixement ha estat la transformació digital de Freixenet que ha suposat un increment dels ingressos online i ha ajudat a consolidar el seu posicionament com un negoci multicanal.

Tot i que reconeixen que el Prosecco ha estat un dels productes clau en aquest creixement, des de la companyia afirmen que Freixenet també ha crescut a tot el món en termes de vendes de productes clàssics, com el Cordon Negro i Carta Nevada.

Nou comentari