!--akiadsense-->
Ni bombolles ni famosos. L’espot de Nadal de Freixenet trenca la línia dels últims 40 anys des que Liza Minelli va protagonitzar l’anunci de Nadal de la companyia l’any 1977.
La companyia ha decidit fer un canvi radical i ha presentat un anunci que ja no té cap dels trets distintius als que ens tenia habituats. L’espot que s’estrenarà a la televisió dia 9 de desembre mostra una escena domèstica d’una trobada en família, una festa a la platja amb gent més jove i finalment una celebració que recorda per exemple el Cap d’Any. I ho fa sota l’eslògan ‘Celebra al teu ritme’.
Un anunci a l’ús que ja no té els trets distintius propis de Freixenet. Amb això volen arribar a un públic molt ampli, però especialment amb els més joves i també és l’exemple d’una de les noves estratègies per aconseguir desestacionalitzar el cava.
Per aquesta campanya, la directora de màrqueting, Martina Osborne afirma que la “inversió en publicitat, malgrat el canvi, ha estat la mateixa i que de fet han incrementat la partida per xarxes socials per apropar-nos precisament a un públic més jove”.
Per la seva banda Pedro Ferrer, un dels consellers delegats de l’empresa apuntava que “no són molt ambiciosos” i esperen tancar l’any amb un increment del 2-3%.